11 طرح عمرانی و کشاورزی در شاهین‌دژ افتتاح شد


11 طرح عمرانی و کشاورزی در شاهین‌دژ افتتاح شد

مهاباد- ایرنا- 11 طرح عمرانی و کشاورزی همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر با بیش از 100 میلیارد ریال هزینه در شاهین‌دژ به بهره‌برداری رسید.

رییس اداره توزیع برق شاهین‌دژ روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: 6 طرح عمرانی در بخش برق رسانی و تقویت سیستم برق این شهرستان با هدف ارایه خدمات بهتر به شهرستان با ۱۳ میلیارد ریال هزینه افتتاح شد.

خسرو مرادیان اظهار داشت: برق رسانی به روستای "نوروزلو"، تقویت توزیع برق در محله‌های سطح شهرستان، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، احداث شبکه روشنایی معابر شهری "محمودآباد" از جمله این طرح‌ها هستند.

وی اضافه کرد: همچنین احداث خط ۲۰ کیلو وات در ۲ منطقه شهری از دیگر طرح های افتتاحی طی دهه فجر در شاهین دژ هستند که به بهره برداری رسیدند.

پنج طرح کشاورزی در شاهین‌دژ افتتاح شد

مدیر جهاد کشاورزی شاهین دژ در حاشیه مراسم افتتاح طرح های کشاورزی این شهرستان گفت: ۵ طرح کشاورزی در بخش آبیاری تحت فشار و تجمیعی در راستای کاهش مصرف آب بخش کشاورزی با بیش از ۹۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

11 طرح عمرانی و کشاورزی در شاهین‌دژ افتتاح شد

اسکندر عبدی در اظهار داشت: بهسازی راه دسترسی، بهسازی ومرمت قنوات، آبیاری تحت فشار اراضی کشاورزی بخش کشاورز، خطوط انتقال آب شرب به مناطق ییلاقی از جمله این طرح‌ها بود که با حضور فرماندار شاهین‌دژ به بهره‌برداری رسید.

همچنین در ادامه برنامه های دهه مبارک فجر چند طرح معابر عمومی در شهر محمود آباد افتتاح شد که شامل بهسازی و آسفالت معابراصلی، دیوار ساحلی، شن ریزی و روشنایی معابر از مهمترین طرح‌های افتتاحی شهر محمود آباد بودند.

11 طرح عمرانی و کشاورزی در شاهین‌دژ افتتاح شد

به گزارش ایرنا، طی دهه مبارک فجر امسال ۲۱ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و اشتغال‌زایی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد؛ برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع ۵۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان هزینه شده‌ که این میزان نسبت به سال قبل ۲ برابر افزایش داشته است.

برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز شنبه ۱۲ بهمن‌ماه در این شهرستان آغاز می‌شود.

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و در طول ۴۲ سال گذشته همواره مورد هجمه دشمنان اسلام و استکبار جهانی بوده است.

شاهین دژ با ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی