هیچ نگرانی درباره ذخایر کالاهای استراتژیک در استان کرمان نداریم


هیچ نگرانی درباره ذخایر کالاهای استراتژیک در استان کرمان نداریم

استاندار کرمان گفت: در ایام پایانی سال و فروردین ماه هیچ نگرانی درباره ذخایر کالاهای استراتژیک نداریم.

دکتر"علی زینی وند" امشب 15 بهمن ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با حضور معاون وزیر صمت اظهار کرد: با مصوباتی که در این جلسه داشتیم، اعلام می کنیم در ایام پایانی سال و فروردین ماه هیچ نگرانی درباره ذخایر کالاهای استراتژیک نداریم.

وی افزود: در تولید و مصرف مرغ که کسری داریم، با پیگیری ها و موافقت معاون وزیر تنظیم بازار صورت می گیرد و با توجه به اختیار 15 درصد قیمت گذاری مرغ که به استان داده شد، موجب می شود تا تعادل را در بازار ایجاد کنیم.

زینی وند با اشاره به اینکه در تامین میوه شب عید مشکلی نداریم و تدابیر اندیشیده شده، تصریح کرد: شهرداری باید نقاطی را در شهر کرمان برای راه اندازی میادین میوه و تره بار در نظر بگیرد و همچنین این میادین در شهرهای بزرگ استان ایجاد شود.

استاندار کرمان در پایان بیان کرد: علاقمند هستیم نمایشگاه های عرضه کالا در شب عید برگزار شود اما به توجه به شرایط کرونا اجازه برگزاری نمایشگاه عمومی نمی توانیم بدهیم و پیش بینی می شود اگر پروتکل ها رعایت نشود، در اسفندماه شرایط بدتری در بستری و مرگ و میر کرونا داشته باشیم لذا باید به سمت فروش فوق العاده برویم و باید کاری کنیم تجمع مردمی ایجاد نشود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟