اوزان کاباک:/ فن دایک بهترین مدافع جهان است


اوزان کاباک:/ فن دایک بهترین مدافع جهان است

اوزان کاباک، مدافع جدید لیورپول علاقه زیادی به ملاقات با ویرژیل فن دایک دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در دسامبر 2018 و در شرایطی که کاباک هنوز بازیکن گالاتاسرای بود، او عکسی از خود در اینستاگرام گذاشت که در آن پیراهن لیورپول امضا شده فن دایک را به نمایش گذاشته بود. حالا اوزان کاباک بعد از انتقال به لیورپل درمورد آن تصویر و البته علاقه شدید خود به ویرژیل فن دایک صحبت کرده است.

اوزان کاباک:/ فن دایک بهترین مدافع جهان است

اوزان کاباک گفت: "من دوستی در گالاتاسرای به نام عمر بایرام داشتم که او رفیق دوران کودکی ویرژیل فن دایک در هلند بود. من با او صحبت می کردم و یک بار بحث به فن دایک کشید. من به بایرام گفتم فن دایک بازیکن باکیفیتی محسوب می شود و من علاقه زیادی به او دارم. بایرام در پاسخ گفت فن دایک دوست دوران کودکی من بوده است، اما من باورم نمی شد. روز بعد او پیراهن فن دایک را برایم آورد و من خیلی خوشحال شدم. من آن پیراهن را روی دیوار خانه ام نصب کردم و داستان از این قرار بود.

به نظر من در حال حاضر ویرژیل فن دایک بهترین مدافع میانی جهان محسوب می شود. او سه یا چهار سال گذشته همیشه بهترین عملکرد ممکن را ارائه داده است. ویرژیل فن دایک بازیکنی قوی، باکیفیت، خیلی سریع و باهوش است. بنابراین به همین دلیل است که من او را مانند یک اسطوره برای خودم می دانم و صادقانه علاقه دارم هر چه زودتر ویرژیل فن دایک را ملاقات می کنم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!