جشن میلاد کوثر در خلخال برگزار شد


جشن میلاد کوثر در خلخال برگزار شد

اردبیل - ایرنا - همزمان با سالروز ولادت باسعادت دخت نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) جشن میلاد کوثر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خلخال برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال چهارشنبه شب در این مراسم بر لزوم بهره‌گیری از سیره فاطمی و الگوهای رفتاری حضرت فاطمه زهرا (س) در بین بانوان جامعه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تهدیدکننده بانوان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام فیاض تمجید با پرداختن به شان و منزلت والای حضرت فاطمه الزهرا (س) فرزندان را به تجلیل از مقام زنان و مادران با اهدای هدایایی در این روز بزرگ فرا خواند.

او افزود: حضرت فاطمه (س) نمونه بارز خلقت پروردگار عالم بوده و نشانگر رشد یک زن عالی مقام اسلام با وجود تمام مشکلات است.

وی از حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی بزرگ بانوان جهان یاد کرد که راه و روش زندگانی آن حضرت باید همواره الگو و سرمشق زندگانی بانوان جهان اسلام باشد.

وی افول عواطف خانوادگی در میان خانوده‌های امروزی را از جمله عوامل افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه برشمرد و اظهارکرد: مشاجره‌های لفظی بین والدین نیز موجب تغییر رفتار فرزندان و احتمال قرار گرفتن آنها در معرض آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام تمجید بیان کرد: فرزندان ما برخلاف آنچه که ما می‌خواهیم و آنطور که ما هستیم تربیت یافته و بزرگ می‌شوند، بنابراین همه والدین باید مراقب رفتار خود در خانواده باشند تا فرزندان دچار آسیب‌های اجتماعی نشوند.

این مراسم با مولودی‌خوانی و اجرای سرود توسط کودکان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تجلیل از نفرات برتر مسابقات احکام و بانوان نمونه پایان یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر