پاس طلایی قلی‌زاده در صعود شارلروا


پاس طلایی قلی‌زاده در صعود شارلروا

وینگر ایرانی شارلروا در شب برتری تیمش برابر وِسترلو پاس منجر به گل و برتری داد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال بلژیک، تیم شارلروا که برخلاف دیدار اخیرش علی قلی‌زاده و کاوه رضایی را در ترکیب ابتدایی نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۹ چهارشنبه شب در ورزشگاه دو پایس مقابل وِسترلو قرار گرفت.


نیمه اول این مسابقه گلی به همراه نداشت، اما سرمربی شارلروا از دقیقه ۵۹ و برای تهاجمی‌تر کردن تیمش و کسب برتری دست به سه تغییر هجومی و همزمان زد که دو جابه‌جایی مربوط به حضور علی قلی‌زاده و کاوه رضایی بود.


در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود و دو تیم خود را برای رفتن به وقت‌های اضافه آماده می‌کردند، وینگر ملی‌پوش و ایرانی شارلروا با حرکت موثر خودپایه‌گذار برتری تیمش برابر وِسترلو شد.

پاس طلایی قلی‌زاده در صعود شارلروا


علی قلی‌زاده که در دیدار گذشته شارلروا موفق به گلزنی مقابل کورتریک شده بود، در دقیقه ۸۷ بازی مقابل وِسترلو پاس داد تا لوکاش تئودورچک گل اول این بازی را به ثمر رساند.


شارلروا پس از کسب یک تساوی و یک پیروزی طی دو هفته اخیر ژوپیر لیگ، با نتیجه یک بر صفر هم در بازی جام حذفی مقابل وِسترلو به برتری دست یافت و به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس