حضور فعال اعضای کانون شهید حججی بیرجند در طرح «ایران قوی»


حضور فعال اعضای کانون شهید حججی بیرجند در طرح «ایران قوی»

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند گفت: تا کنون اعضای این کانون با ثبت فعالیت های متعدد 13 هزار و 580 امتیاز از 20 هزار امتیاز لحاظ شده برای طرح ملی « ایران قوی» را کسب کردند در حالی که هنوز طرح تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.

«مریم نذری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنری شهید حججی بیرجند در برنامه های مختلف مناسبتی به ویژه سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به اجرای برنامه های شاد و متنوع تدارک دیده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند با اشاره به آذین بندی محله و مسجد امام حسن مجتبی(ع) روستای حاجی آباد به مناسبت این ایام الله، گفت: نشست های بصیرتی با موضوع انقلاب و امام خمینی(ره) و مسائل روز جامعه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشن میلاد حضرت زهرا (س) ویژه بانوان و تقدیر از ۱۷ نفر با اسامی زهرا و برگزیده مسابقه کتابخوانی صبح امروز برگزار شد، افزود: همچنین امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء جشن شام ولادت حضرت زهرا (س) همراه با مولودی خوانی و اجرای گروه سرود با رعایت دستور العمل های بهداشتی اجرا می شود.

نذری با اشاره به غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا به مناسبت دهه فجر، ادامه داد: امسال با توجه اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی شود، اعضای کانون فرهنگی هنری شهید حججی روستای حاجی آباد بیرجند از محل مسجد امام حسن مجتبی (ع) تا گلزار شهدا را پیاده روی خواهند کرد و در پایان مراسم نیز زیارت عاشورا و نشست بصیرتی برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند با بیان اینکه طرح شنبه های کتاب نیز به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود، عنوان کرد: همچنین طرح سه شنبه های تکریم به مناسبت دهه فجر برگزار و از رابط فرهنگی مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای حاجی آباد قدردانی شد.

وی از ثبت نام ۱۶ نفر از اعضای کانون در مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد و بیان کرد: تاکنون در قالب طرح سه شنبه های تکریم از سه نوعروس، چهار خانواده معظم شهدا، ۱۰ فعال فرهنگی و خادم مسجد، ۲ مسئول پایگاه و ۲ فعال کتابخوانی تجلیل شده است.

نذری با اشاره به اجرای طرح ایران قوی، گفت: کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند تا کنون با ثبت فعالیت های متعدد ۱۳ هزار و ۵۸۰ امتیاز از ۲۰ هزار امتیاز لحاظ شده برای ایران قوی را کسب کرده است در حالی که هنوز طرح تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند افزود: اکثر فعالیت های این کانون در رواق همدلی و کتاب به ثبت رسیده است و تاکنون در سطح شهرستان کانون اول و در سطح استان نیز رتبه دوم طرح ایران قوی را کسب کرده ایم.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی