سه پروژه راه و شهرسازی در بویراحمد و دنا افتتاح شد


سه پروژه راه و شهرسازی در بویراحمد و دنا افتتاح شد

یاسوج- ایرنا- به مناسبت دهه مبارک فجر سه پروژه  با اعتبار 361میلیارد و500  میلیون ریال در بخش راه در شهرستان های بویراحمد و دنا افتتاح شد.

به گزارش ایرنا مدیر کل راه و شهرسازی روز پنجشنبه با بیان اینکه توسعه شهرستان ها ارتباط مستقیمی با راه ارتباطی مناسب دارد گفت: احداث باند دوم محور اصلی بابامیدان – یاسوج – سمیرم به طول ۱۲.۴ کیلومتر با اعتبار ۳۰۰میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی یکی از این پروژه ها است.

پژمان نیک اقبالی افزود: این پروژه با هدف افزایش ارتقا ایمنی و کاهش تصادفات، تداوم و ارتقا سطح ارائه خدمات کیفیت عبور و مرور در مسیر فوق، تعامل و همکاری با استان های مستقر بر مسیر های ترانزیتی کشور در راستای هماهنگی، تکمیل حلقه گم شده کریدور ترانزیتی در منطقه جنوب به غرب کشور، حذف نقاط حادثه خیز برای رعایت حال مردم شریف به بهره برداری رسید.

وی تاکید کرد: در طول این مسیر روستاهای تل گاه ،سریز، دار شاهی ،کریک ، سمرون و پاتاوه قرار دارند ،که از مزایای مسیر بهره مند خواهند شد.

نیک اقبالی افزود: از جمله دیگر پروژه های قابل افتتاح، احداث پل ۱۲۰ متری تل گاه با مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتبار که با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات، تسهیل در عبور و مرور در مسیر فوق و حذف نقاط حادثه خیز افتتاح شد .

به گفته نیک اقبالی احداث پل سریز با مبلغ ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دیگر پروژه افتتاحی دهه فجر بود.

نیک اقبالی در آیین افتتاح این پروژه ها گفت : توسعه راههای ارتباطی در شهرستان های بویراحمد و دنا با توجه به گردشگر پذیر بودن منطقه و وجود باغ و زمین های کشاورزی، موجب جذب سرمایه گذار ، توسعه صنایع متوسط و میراث فرهنگی و صنعت گردشگری شده و زمینه اشتغال را نیز افزایش می دهد.

مدیرکل راه یادآوری کرد:اعتبار این پروژه از محل اعتبارات ملی است،و قیمت روز پروژه های افتتاحی ۹۶۰ میلیارد ریال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !