بیش از 2 میلیارد ریال گوشی مسروقه در کرمانشاه کشف شد


بیش از 2 میلیارد ریال گوشی مسروقه در کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه- ایرنا- رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف 22 عدد گوشی تلفن همراه مسروقه در شهر کرمانشاه به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد. 

سرهنگ «پرویز نظری» روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از اطلاع از نگهداری و خرید و فروش گوشی های مسروقه در برخی موبایل فروشی های کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در جریان بازرسی از چهار واحد صنفی ۲۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می رسید کشف شد.

سرهنگ نظری خاطرنشان کرد: کاراگاهان در گام بعدی و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای یک باند زورگیری و مویابل قاپی شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه تحقیقات از اعضای باند زورگیر و موبایل قاپ ادامه دارد، گفت: تاکنون مالکان ۱۲ دستگاه گوشی مسروقه شناسایی و تلفن همراهشان به آنها پس داده شده است.

وی همچنین از دستگیری چهار نفر از افرادی که اقدام به خرید و فروش گوشی های سرقتی می کردند خبر داد و گفت: در این راستا سه واحد صنفی نیز پلمب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان