مجاهدت و سلحشوری مردم گیلان در ایستادگی برابر ظالمان ستودنی است


مجاهدت و سلحشوری مردم گیلان در ایستادگی برابر ظالمان ستودنی است

رئیس قوه قضاییه گفت: بصیرت و حضور در صحنه دفاع مقدس از دیگر ویژگی‌های مردمان این دیار است که شهدای بزرگی نیز در این مسیر تقدیم انقلاب کردند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیقی حاصل شد که در استان گیلان حضور پیدا کنیم، استانی که دارای مردمی پرتلاش در هر کوی و برزن است.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به مجاهدت‌ها، سلحشوری و ایستادگی مردم گیلان در ایستادگی برابر ظالمان در طول تاریخ این استان خاطرنشان کرد: بصیرت و حضور در صحنه دفاع مقدس از دیگر ویژگی‌های مردمان این دیار است که شهدای بزرگی نیز در این مسیر تقدیم انقلاب کردند.

رئیسی افزود: علی‌رغم وضعیت کرونایی بعد از حضور 30 نفر از همکاران در 31 حوزه قضایی گیلان و بررسی و تحلیل نسبت به عملکردها، ما با جمعی از همکاران در استان حضور پیدا کردیم و در این سفر با نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، همکاران قضایی استان دیدار خواهیم داشت و در جلسه شورای اداری استان حضور پیدا می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در نهایت بعد از بررسی مسائل و مشکلات استان در جلسه نهایی سفر، آنچه که لازم باشد برای رفع مشکلات در استان تصمیم‌گیری می‌کنیم و در مرکز هم پیگیر مشکلات استان خواهیم بود.

رئیس قوه قضاییه گفت: از مردم استان گیلان عذرخواهی می‌کنم زیرا در ذهن ما بود که در این سفر، دیداری با مردم و نخبگان استان داشته باشیم و در اجتماعات مردمی شرکت کنیم اما وضعیت کرونایی ایجاب کرد که این جلسات کاهش یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها