139 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد گلستان افتتاح می شود


139 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد گلستان افتتاح می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان از بهره برداری از 139 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در استان خبرداد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی در تشریح طرح های دهه فجر این نهاد، اظهارکرد: بهره برداری از ۱۳۹ واحد مسکن مددجویی شامل ۱۳۴ واحد روستایی و پنج واحد شهری با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و لوله کشی گاز ۲۷۴ واحد مسکونی با اعتبار بالغ بر ۲۷۷ میلیون تومان در دهه مبارک فجر صورت می گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان از امضای تفاهم نامه مشترک با بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و کمیته امداد برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

بابایی با توجه به اهدای ۱۰۰ عدد بخاری در قالب لوازم ضروری منزل به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان در دهه فجر امسال افزود: این نهاد در ایام الله دهه مبارک فجر ۱۰۰ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شامل کالاهایی همچون یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اهدا می کند.

وی همچنین از برنامه ریزی و هم افزایی دستگاه ها و نهادهای اجرایی به منظور توزیع ۴۲ هزار سبد غذایی بین مددجویان و نیازمندان گلستانی در دهه فجر امسال به مناسبت چهل و دومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

بابایی با اشاره به افتتاح طرح های اشتغالزایی دهه فجر امسال افزود: ایجاد اشتغال برای ۲۰۲ نفر از مددجویان گلستانی از محل اعطای تسهیلات اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان و افتتاح کارگاه تولیدی پوشاک از محل تفاهم نامه با بسیج سازندگی و استفاده از ظرفیت مراکز و اماکن بلااستفاده سپاه در سطح استان به صورت رایگان به منظور ایجاد کارگاه های اشتغالزایی از اقدامات واحد اشتغال کمیته امداد در ایام الله دهه فجر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی