ساکت الهامی باز می گردد !


ساکت الهامی باز می گردد !

ساکت الهامی مربی سابق باشگاه تراکتور که چندماه قبل از فعالیت فوتبالی محروم شده بود، می تواند دوباره به عرصه مربیگری بازگردد. نوشته ساکت الهامی باز می گردد ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ساکت الهامی باز می گردد !

محرومیت ساکت الهامی به پایان رسید
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵
ساکت الهامی باز می گردد !

ساکت الهامی مربی سابق باشگاه تراکتور که چندماه قبل از فعالیت فوتبالی محروم شده بود، می تواند دوباره به عرصه مربیگری بازگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ساکت الهامی ، مربی اسبق باشگاه تراکتور که موفق شده بود این تیم را قهرمان جام حذفی کند، به علت حواشی فینال جام حذفی و دیدار تراکتور مقابل استقلال، از طرف کمیته انضباطی به مدت ۶ ماه از فعالیت ورزشی محروم شد که ۳ ماه آن تعلیقی است.

هم اکنون به نظر می رسد که کمیته استیناف پس از تشکیل جلسه ای، رضایت خود را نسبت به بازگشت الهامی به میادین فوتبال ابراز کرده است.

جلسه کمیته استیناف پیرامون محرومیت ساکت الهامی تشکیل شد و با احتساب شروع لیگ برتر بیستم از تاریخ ۱۶ آبان، الهامی ۳ ماه محرومیت خود را گذرانده و مانعی برای فعالیت در سطح اول فوتبال کشور ندارد.

شنیده می شود که الهامی از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دریافت کرده است و لذا باید منتظر ماند و دید که مربی اسبق تراکتور در آینده نزدیک هدایت کدام تیم را به عهده خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید