حساس‌ترین دربی فوتبال خوزستان در راه است


حساس‌ترین دربی فوتبال خوزستان در راه است

دربی فوتبال خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر کشور بین تیم های نفت آبادان و فولاد برگزار می شود و نفت مسجدسلیمان با گل گهر دیدار می کند.

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور از امروز به مدت دو روز برگزار می شود که در روز دوم این هفته، صنعت نفت آبادان فردا (جمعه) در دربی فوتبال خوزستان از فولاد پذیرایی می کند و نفت مسجدسلیمان در دیداری خارج از خانه به مصاف گل گهر سیرجان می رود.

گل گهر – نفت مسجدسلیمان

نفت مسجدسلیمان که تا این جای لیگ برتر بر خلاف مشکلات و کمبودها عملکرد خوبی داشته است، با ۱۷ امتیاز در رده دهم جدول و در فاصله ۲ امتیازی با تیم چهارم جدول یعنی فولاد قرار داد. این تیم جوان در ادامه مسیر موفق خود در لیگ بیستم این هفته باید رو در روی گل گهر پرمهره قرار بگیرد. دیداری که دو تیم در شرایط متفاوت امکاناتی و مالی به مصاف هم می روند.

نفت که تا این جای لیگ توانسته تیم های مدعی سپاهان، فولاد و شهر خودرو را شکست دهد و استقلال و پرسپولیس را هم متوقف کند، به شگفتی سازی برابر گل گهر امیر قلعه نویی بسیار امیدوار است. البته نفت بازی سختی مقابل تیم گل گهر خواهد داشت زیرا گل گهر هم به دنبال برد هست تا در صورت لغزش تیم های فولاد، تراکتور و پرسپولیس از رده هفتم به رده چهارم صعود کنند.

نفت مسجدسلیمان فردا (جمعه) از ساعت ۱۵:۳۰ در دیداری خارج از خانه رو در روی گل گهر قرار می گیرد.

نفت آبادان – فولاد

به گزارش ایسنا، یکی از حساس ترین بازی های هفته چهاردهم در خوزستان برگزار می شود، در جایی که صنعت نفت تیم دوم جدول و از مدعیان قهرمانی باید رو در روی فولاد تیم چهارم جدول و از دیگر مدعیان لیگ قرار بگیرد. دیداری که علاوه بر حساسیت جدولی، دربی بودن آن نقش بسیاری در اهمیت و حساسیت این بازی دارد.

صنعت نفت آبادان امسال با تیم بومی و جوانی که سید سیروس پورموسوی روانه لیگ بیستم کرده است تا این جای لیگ توانسته در بالای جدول جای داشته باشد. رده ای که اگرچه نفت با مشکلات مالی و امکاناتی در این رده است اما با داشتن انگیزه، پشتکار و درایت توانسته در صدر جدول باشد. برد در دربی برای نفت آبادانی که نمی خواهد در رقابت با مدعیان عقب بیافتد از نان شب واجب تر است، ضمن این که پورموسوی سرمربی سابق فولاد نیز انگیزه بسیاری برای شکست فولاد در این بازی دارد. نفت با برد در این دیدار در صورت لغزش استقلال به صدر جدول صعود می کند.

اما در آن سوی میدان نیز فولادی قرار دارد که با اختلاف سه امتیازی با صنعت نفت، در رده چهارم قرار دارد. فولاد که امسال با فراز و نشیب نشان داده، با لغزش رقبا در هفته های حساس توانسته است اکنون در رده چهارم جدول باشد. این تیم که در تمام بازی های گذشته با انگیزه برای رسیدن به برد نشان داده است، برای دربی برنامه دارد تا با برد در این بازی حساس و در صورت لغزش سپاهان حتی خود را به رده دوم نیز برساند.

دربی فوتبال خوزستان که یک پای آن نفتی است که بیشتر بازیکنانش بومی و یک پای دیگر آن نیز فولادِ با انگیزه قرار دارد، می تواند از تماشایی ترین دربی های چند سال اخیر فوتبال خوزستان باشد. بازی نفت آبادان و فولاد با توجه به جایگاه دو تیم در جدول، از حساس ترین دربی های چند فصل اخیر فوتبال خوستان نیز محسوب می شود.

صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶ فردا (جمعه) پذیرای فولاد است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق