نوازی: شرایط حمیدواری تمرکز ما را برهم زده است


نوازی: شرایط حمیدواری تمرکز ما را برهم زده است

مربی تیم فوتبال شهر خودرو می‌گوید شرایط پیش آمده برای مالک این باشگاه، بر روی تیم تاثیرگذار بوده است.

به گزارش ایسنا، محمد نوازی در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: ابتدا باید به همه، درگذشت علی انصاریان را تسلیت بگویم. به حریف تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم بازی متعادلی را شاهد بودیم و فوتبال زیبایی را شاهد نبودیم. تیم ما تمرکز لازم نسبت به بازی قبل نداشت. تیمی که تمرکز نداشته باشد، در اصفهان ۳ گل به سپاهان می‌زند و بعد در خانه با ۱ گل به مس رفسنجان می‌بازد.

وی افزود: از ابتدای هفته با اخبار مختلفی روبه رو شدیم و همین موضوع باعث شد تا حواشی وارد تیم شود و روی شکل کار تاثیر بگذارد. اتفاقاتی که رخ می‌دهد به ضرر تیم است. قرار بود در استان خراسان رضوی از شهرخودرو حمایت شود، شرایط حمیداوی هم به این شکل پیش رفته و تمرکز ما به هم خورده است. امیدوارم زودتر این مشکلات حل شود.

نوازی در خصوص غایبان تیمش گفت: امروز صادقی و فرجی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم. تیم اصلا آرامش نداشت و فرقی نداشت چه کسی باشد و چه کسی نباشد. وقتی تمرکز نباشد، شرایط سخت می‌شود. اتفاقات این هفته که همه از آن مطلع هستند، کار را سخت کرد.

وی در خصوص احتمال جدایی بازیکنان نامی شهرخودرو در نیم فصل گفت: حفظ این بازیکنان واقعا سخت است. دوست نداریم بازیکنان خوبمان را از دست بدهیم اما شرایط ما را می بینید. امیدوارم قبل از اینکه دیر شود مسئولان از ما حمایت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام