فعال سازی سیم کارت ایرانسل


فعال سازی سیم کارت ایرانسل

گجت نیوز شما می‌توانید در عرض چند دقیقه فعال سازی سیم کارت ایرانسل را انجام بدهید. با رهنمای فعال سازی سیم کارت ایرانسل همراه گجت نیوز باشید. با خرید سیم‌کارت جدید، اولین چیزی که ذهن خریدار را به خود مشغول می‌کند فعال کردن آن است. به واسطه فعال کردن سیم‌کارت امکان استفاده از سرویس‌های آن اپراتور فراهم... نوشته فعال سازی سیم کارت ایرانسل اولین...

شما می‌توانید در عرض چند دقیقه فعال سازی سیم کارت ایرانسل را انجام بدهید. با رهنمای فعال سازی سیم کارت ایرانسل همراه گجت نیوز باشید.

با خرید سیم‌کارت جدید، اولین چیزی که ذهن خریدار را به خود مشغول می‌کند فعال کردن آن است. به واسطه فعال کردن سیم‌کارت امکان استفاده از سرویس‌های آن اپراتور فراهم می‌شود و در واقع در آن لحظه می‌توانیم بگوییم مشترک این اپراتور شده‌ایم. فعال کردن سیم کارت ایرانسل برای سیم‌کارت‌های جدید تنها چند دقیقه به درازا می‌انجامد اما در برخی شرایط، این امر می‌تواند تا ۴۸ ساعت طول بکشد که در ادامه به تمامی آن‌ها خواهیم پرداخت.

فعال سازی سیم کارت ایرانسل: سیم‌کارت‌های جدید

فعال سازی سیم کارت ایرانسل

فعال سازی سیم کارت ایرانسل

به منظور فعال کردن سیم کارت اعتباری ایرانسل بایستی از آن خط تماس برقرار کرده یا کد #۲*۱*۵۵۵* را شماره‌گیری کنید. بدین ترتیب در همان لحظه سیم‌کارت شما فعال می‌شود و نیازی به اقدامات اضافه نیست. در سیم‌کارت‌های دائمی کافی است یک تماس برقرار کنید تا فعالسازی انجام شود و کد خاصی برای این کار در نظر گرفته نشده است.

اما اگر به تازگی سیم‌کارتتان را از ۳G به ۴G تبدیل کرده‌اید، بایستی از همان سیم‌کارت شماره #۳۴* را شماره‌گیری کنید تا فعالسازی انجام شود.

فعال کردن سیم‌کارت ایرانسل: شرایط خاص

همان‌طور که گفتیم در برخی شرایط امکان فعال سازی آنی سیم کارت وجود ندارد و بایستی مقدار بیشتری صبر پیشه کنید. در موارد زیر نیز فعال سازی سیم کارت ایرانسل ظرف ۴۸ ساعت پس از ارسال پستی مدارک مورد نیاز انجام خواهد شد:

• سیم‌کارت‌های رند ایرانسل

• سیم‌کارت‌های مختص مودم‌های اینترنت ثابت (TD-LTE)

• ترابرد شماره تلفن همراه از اپراتورهای دیگر به ایرانسل

چنانچه برای فعال‌سازی سیم‌کارت خود به کمک خاصی نیاز دارید یا به مشکلی برخورده‌اید، می‌توانید با شماره ۷۰۰ تماس بگیرید یا به صورت آنلاین از طریق وبسایت با کارشناسان ایرانسل ارتباط برقرار کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟