دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور: مسئولین فاسد بیش از هر چیزی از رسانه‌ها ترس دارند


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور: مسئولین فاسد بیش از هر چیزی از رسانه‌ها ترس دارند

شفقنا- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اینکه نباید از امر به معروف و نهی از منکر مسئولین نا امید شد، گفت: مسئولین فاسد از خدا نمی ترسند اما از رسانه ها ترس دارند. به گزارش شفقنا، حجت الاسلام جلیل محبی در نشست خبری ستاد امر به معروف و نهی از منکر در […]

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور: مسئولین فاسد بیش از هر چیزی از رسانه‌ها ترس دارنددبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور: مسئولین فاسد بیش از هر چیزی از رسانه‌ها ترس دارند

شفقنا- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اینکه نباید از امر به معروف و نهی از منکر مسئولین نا امید شد، گفت: مسئولین فاسد از خدا نمی ترسند اما از رسانه ها ترس دارند.

به گزارش شفقنا، حجت الاسلام جلیل محبی در نشست خبری ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سفر به کرمانشاه اظهار کرد: رویکرد ویژه و جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دوره جدید، مطالبه گری از مسئولین و صاحب منصبان لشکری و کشوری از طریق توانمندسازی توده‌های مردم گروه‌ها و سمن‌ها است.

وی افزود: در گذشته مصادیق امر به معروف و نهی از منکر دارای محدودیت‌هایی بود اما قصد داریم در حوزه فرهنگ سازی به سمتی حرکت کنیم که منجر به حل مشکلات و رفع موانع در جهت احقاق حقوق مردم شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: در دوره جدید به دنبال احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستیم و یکی از کارهای خوبی که در این راستا انجام گرفته ایجاد و ترویج هشتگ بی تفاوت نباشیم در فضای مجازی است.

محبی با اشاره به اینکه مردم باید به سمت مطالبه‌گری حرکت کنند، تصریح کرد: در اتفاقات مختلف پیش آمده مانند برخورد نماینده مجلس با مأمور راهنمایی و رانندگی یا اهدا خودرو به نمایندگان مجلس تأثیر این مطالبه‌گری به خوبی نشان داده شد.

وی با بیان اینکه نباید از مطالبه گری از مسئولین نا امید شد، خاطرنشان کرد: نقش رسانه امروز بسیار بزرگ‌تر از گذشته است و مسئولین فاسد از خدا نمی‌ترسند اما بیش از هر چیزی از رسانه‌ها ترس دارند.

محبی بیان کرد: یکی از وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر دفاع از آمران به معروف مانند خبرنگاران است که ستاد وظیفه دارد در زمینه‌های گوناگون آنان را یاری دهد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: بسیاری از احادیث در ارتباط با امر به معروف مسئولین و حاکمین است و امام خمینی (ره) با این وسیله یک نظام فاسد را سرنگون کرد.

وی گفت: آئین‌نامه گروه‌های جهادی امر به معروف تصویب شده و افراد می‌توانند برای اخذ مجوز گروه‌های کشوری و استانی اقدام کنند که حداقل باید هفت نفر با ۲ خبرنگار در حوزه تخصصی در آن عضویت داشته باشند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس