نتایج دور نخست رقابت‌های والیبال لیگ دسته اول ایران در گرگان


نتایج دور نخست رقابت‌های والیبال لیگ دسته اول ایران در گرگان

گرگان - ایرنا - دور نخست مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران عصر و شامگاه پنجشنبه با برگزاری چهار مسابقه در گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران تیم‌های پاس گلستان، مس رفسنجان، عقاب ملل اردبیل و ایران‌شید چالوس حریفان خود را شکست دادند.
در اولین مسابقه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان تیم ایران‌شید چالوس با نتیجه ۳ بر ۲ برابر تیم هوادار تهران به پیروزی رسید.
تیم چالوس در این مسابقه در دست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۷ بر ۱۵ از حریف جلو افتاد اما در دست‌های اول و چهارم نتیجه را ۲۳ بر ۲۵ و ۲۱ بر ۲۵ واگذار کرد.
در دومین مسابقه برگزار شده در همین سالن تیم پاس گلستان در ۳ دست متوالی و با نتایج ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ از سد حریفش تیم فولاد نیشابور خراسان رضوی عبور کرد.
همچنین در ۲ مسابقه برگزار شده در سالن شهید گرزین شرکت گاز گرگان، تیم‌های مس رفسنجان ‌و عقاب‌ ملل اردبیل با نتایج مشابه ۳ بر ۱ مقابل تیم‌های زنده‌یاد باقرزاده بابلسر و سروقامتان همدان به پیروزی رسیدند.
تیم رفسنجان در دست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵‌ بر ۱۸ به پیروزی رسید اما دست سوم را با حساب ۲۳ بر ۲۵ به بابلسر واگذار کرد.
تیم اردبیل هم پس از واگذاری دست اول با نتیجه ۲۲ بر ۲۵ به همدان در دست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ پیروز میدان شد.
تیم‌های حاضر در رقابت‌های والیبال دسته یک کشور روز جمعه استراحت خواهند داشت و دور دوم مسابقات شنبه با برگزاری مجدد بازی‌های امروز پیگیری خواهد شد.
بر اساس اعلام کمیته برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور تیم‌های مرحله نیمه نهایی باید برنده ۲ مسابقه از ۳ رقابت در مقابل هم باشند تا جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کنند.
بر همین اساس در بازی‌های روز شنبه اگر چهار تیم‌ برنده دور نخست در برابر حریفان خود پیروز شوند به مرحله نهایی را خواهند یافت و در صورت مغلوب شدن تکلیف تیم راه یافته به مرحله نهایی روز دوشنبه و در بازی سوم مشخص خواهد شد.

تیم والیبال پاس گلستان در رقابت‌های دور مقدماتی بدون باخت و با ۱۶ برد متوالی به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / بمباران 2 مرکز نظامی اسرائیلی توسط حزب‌الله لبنان