آمار فوق العاده ستاره پرسپولیس پس از افتضاح دربی


آمار فوق العاده ستاره پرسپولیس پس از افتضاح دربی

احمد نوراللهی که در دربی تهران عملکرد ضعیفی داشت بعد از این بازی روی پنج گل از شش گل زده پرسپولیس در لیگ برتر تاثیر مستقیم داشته است. نوشته آمار فوق العاده ستاره پرسپولیس پس از افتضاح دربی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آمار فوق العاده ستاره پرسپولیس پس از افتضاح دربی

آمار احمد نوراللهی بعد از دربی ؛ دو گل ، دو پاس گل
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۶:۰۰
آمار فوق العاده ستاره پرسپولیس پس از افتضاح دربی

احمد نوراللهی که در دربی تهران عملکرد ضعیفی داشت بعد از این بازی روی پنج گل از شش گل زده پرسپولیس در لیگ برتر تاثیر مستقیم داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر به مصاف تراکتور رفت که این بازی با نتیجه ۱ بر ۰ به سود پرسپولیس به پایان رسید. تک گل پرسپولیس را سید جلال حسینی با ضربه سر روی سانتر احمد نوراللهی به ثمر رساند.

احمد نوراللهی در دربی تهران برابر استقلال، عملکرد خوبی نداشت و چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد تا مقصر اصلی نبردن تیمش برابر استقلال باشد. در آن دیدار هواداران پرسپولیس حسابی از او شاکی شدند اما در بازی های آینده احمد نوراللهی با آمار خوب خود، به نوعی عملکرد ضعیفش در دربی را جبران کرد.

پس از دربی، پرپسولیس به مصاف فولاد رفت که ۲ بر ۱ پیروز شد. گل اول پرسپولیس را مهدی عبدی روی تاثیرگذاری و پاس احمد نورالهی به ثمر رساند و گل دوم را نیز خود نوراللهی در آخرین دقایق به ثمر رساند و پرسپولیس آن بازی را ۲ بر ۱ برد.

در هفته دوزادهم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم رفت که ۲ بر ۱ شکست خورد اما تک گل پرسپولیس را کمال کامیابی نیا روی سانتر احمد نوراللهی به ثمر رساند.

در هفته سیزدهم پرسپولیس با ماشین سازی تبریز بازی کرد که ۲ بر ۱ پیروز شد. در آن بازی احمد نوراللهی در آخرین دقایق بازی با کنترل و ضربه خوب خود گل دوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

در هفته چهاردهم نیز تک گل بازی را سیدجلال حسینی روی سانتر خوب او به ثمر رساند تا به این ترتیب نوراللهی با ۲ گل سه امتیازی و ۳ پاس گل مهم، نقش پررنگی در امتیازات اخیر پرسپولیس داشته باشد.

می توان گفت که پرسپولیس پس از دربی در ۴ بازی ۶ گل به ثمر رسانده است که نوراللهی در پنج گل نقش اساسی داشت.

او همچنین در هفته های چهارم و پنجم نیز به شهرخودرو نساجی گل زده بود و با ۴ گل بهترین گلزن پرسپولیس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا