نظارت بر بازار نوروزی در لرستان توسط 25 تیم انجام می‌شود


نظارت بر بازار نوروزی در لرستان توسط 25 تیم انجام می‌شود

خرم آباد - ایرنا - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: نظارت بر بازار نوروز 1400 در استان توسط 25 تیم انجام می شود و با هرگونه تخلف صاحبان واحدهای صنفی برخورد قاطع و جدی صورت می گیرد.

بختیار رازانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات و با توجه به ضرورت استمرار تشدید فعالیت های نظارت و بازرسی بازار کالا و خدمات به ویژه اقلام پرمصرف و اولویت‌دار، از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دستورالعمل اجرایی طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات ایام نوروز از ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ برای اجرا ابلاغ شد.

وی اظهار داشت: این در حالی است که در لرستان بنا بر ضرورت طرح نظارت بر کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم ویژه نوروزز اول بهمن ماه در استان آغاز و تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: هماهنگی و هم‌افزایی با دستگاه‌های ذیربط برنامه ریزی و اتخاذ تدبیر و تمهید برای نظارت و پایش موثر و به هنگام بر فرآیند تامین و توزیع کالا در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان، تسریع در رسیدگی به گزارش ها و شکایات مردمی و برخورد با تخلفات احتمالی به ویژه در حوزه انبارها، مراکز نگهداری کالا، بنکداران، عمده فروشی و خرده فروشی مورد تاکید و مطالبه جدی است.

رازانی تصریح کرد: سازمان صمت لرستان با هدف نظارت بیشتر بر بازار و کنترل قیمت‌ها به مدت سه ماه طرح نظارتی را اجرا می‌کند و به همین منظور بازرسان این سازمان بر نحوه تولید و عرضه در بازار کالاهای اساسی، موادغذایی و پوشاک و البسه نظارت خواهند کرد.
سرپرست سازمان صمت لرستان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، ارائه ندادن فاکتور، درج نکردن قیمت، احتکار و اختفا از سوی واحدهای صنفی لرستان مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت در میان گذارند.

در حال حاضر ۵۳ هزار واحد صنفی در لرستان فعالیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج