جشنواره ملی آیات یک رویداد فرهنگی و جریان ساز است


جشنواره ملی آیات یک رویداد فرهنگی و جریان ساز است

جشنواره ملی آیات یک رویداد فرهنگی و جریان ساز است که در 10 محور فیلم آیات، هنر نمایشی و تئاتر، داستان نویسی، داستانک، عکس و تصویر، چلچراغ آسمانی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، فرشید فلاح، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشست خبری سومین جشنواره ملی آیات و مطبوعات گفت: این جشنواره با هدف تحت پوشش قرار دادن تولیدات چند رسانه ای و مطبوعاتی در حوزه قرآن و عترت برگزار می شود که در بخش اصلی شش رشته شامل سرمقاله، مصاحبه، خبر، تیتر، عکس و در بخش چند رسانه ای انیمیشن، موشن گرافی، پادکست، اینفوگرافی، طرح و تصویر و کلیپ خواهد بود. همچنین علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند به آدرس www.ayat.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

وی افزود: سازمان صدا و سیما، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی این وزارتخانه در اجرایی شدن سومین جشنواره آیات مشارکت دارند که امیدواریم سایر نهادها نیز به این جمع بپیوندند. همچنین اختتامیه این جشنواره 13 ماه مبارک رمضان در استان سمنان به صورت حضوری برگزار می شود و اگر اینچنین نشد در قالب برنامه تلویزیونی از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

بنا بر این گزارش، مرتضی خدمتکار، مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج فعالیت های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره ملی آیات یک رویداد فرهنگی و جریان ساز است که همواره مورد توجه وزارت ارشاد بوده است. این جشنواره در 10 محور فیلم آیات، هنر نمایشی و تئاتر، داستان نویسی، داستانک، عکس و تصویر، چلچراغ آسمانی برگزار می شود که این دوره شاهد برگزاری سومین جشنواره مطبوعات و آیات خواهیم بود.

وی افزود: امیدواریم این جشنواره با همکاری رسانه ها به خوبی برگزار شود.

شایان ذکر است، در پایان نشست خبری سومین جشنواره مطبوعات و آیات به فرشید فلاح و جواد نصیری به ترتیب حکم رییس و دبیری سومین جشنواره مطبوعات و آیات اهدا شد.

پایان پیام/296

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!