حکایت قرارداد جدید لوئیس همیلتون با توتو ولف و مرسدس


فرمول یک ایران – فصل 2021 فرمول یک کمتر از چند ماه با آغاز در بحرین فاصله دارد. با این حال مرسدس تنها تیمی است که ترکیب نهایی راننده های خود را اعلام نمی کند و دلیل آن نیز عدم موفقیت آنها در توافق با لوئیس همیلتون بوده است. گفتگوها تاحدی به بن بست رسیده و دیگر اینکه راننده انگلیسی خواسته هایی را مطرح کرده که گروه دایملر غیر قابل قبول می داند. بر...

فرمول یک ایران – فصل 2021 فرمول یک کمتر از چند ماه با آغاز در بحرین فاصله دارد. با این حال مرسدس تنها تیمی است که ترکیب نهایی راننده های خود را اعلام نمی کند و دلیل آن نیز عدم موفقیت آنها در توافق با لوئیس همیلتون بوده است.

گفتگوها تاحدی به بن بست رسیده و دیگر اینکه راننده انگلیسی خواسته هایی را مطرح کرده که گروه دایملر غیر قابل قبول می داند. بر اساس گزارش ها، همیلتون می خواهد حقوق پایه 40 میلیون یورویی خود را علی رغم خسارت های اقتصادی ناشی از کووید-19 حفظ کند، در صورتیکه که این پاندمی باعث شده تا بسیاری از رانندگان فرمول یک دستمزد خود را کاهش دهند.

با این حال، این پایان کار نیست. اگر آنها یک بار دیگر عنوان قهرمانی جهان را بدست آورند، او خواهان 10 درصد از پاداش است. از آن طرف هم ظاهراً گروه دایملر مسئولیت مذاکره در مورد قرارداد و برخی محدودیت ها را به توتو ولف داده است.

حالا توتو قول هایی داده که اکنون نمی تواند برای همیلتون عملی کند چون رئیس دایملر آگ مایل نیست بودجه اضافی برای او قرار دهد. در غیر این صورت، آنها تاکنون قرارداد را بسته بودند.

مشکل از مدت قرارداد با همیلتون نیست

گزارش های اصلی حاکی از آن بود که راننده بریتانیایی خواستار عقد قرارداد طولانی مدت است اما به نظر می رسد که مشکل از مدت قرارداد نیست. مدیر اصلی تیم، توتو ولف اخیراً اعلام کرده که دیر یا زود قرارداد جدیدی بسته خواهد شد و دو طرف خواهان ادامه همکاری موفق خود هستند.

اما ممکن است که تمدید قرارداد همیلتون تا تست ها و حتی هفته های قبل از مسابقه بحرین نیز به طول بیانجامد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک