خط تولید تبلت‌ ایرانی با قابلیت کنترل والدین به بهره‌برداری رسید


خط تولید تبلت‌ ایرانی با قابلیت کنترل والدین به بهره‌برداری رسید

مراغه - ایرنا - همزمان با دهه فجر، کارخانه تولید تبلت ایرانی با قابلیت کنترل والدین و 300 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در مراغه افتتاح شد.

مدیرعامل گروه تولیدی صنایع دیجیتال «سپهبد» روز جمعه در آیین بهره‌برداری از این خط تولید گفت: کارخانه تولید تجهیزات هوشمند بر مبنای یک دانش ر مراغه ایجاد شد و همچون بسیاری دیگر از کارخانه‌هایی که سخت‌افزار تولید می‌کنند، صرفا تجاری نیست و به ارتقا و توسعه می‌اندیشد.

«محمدحسن آزمون امین» با اشاره به اینکه ایده راه‌اندازی این کارخانه از دغدغه‌های رهبری مبنی بر صیانت از فضای مجازی شکل گرفته، افزود: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از این ایده استقبال کرد تا یک سیستم عامل بر اساس نیاز خانواده ایرانی بومی‌سازی شود.

وی اضافه کرد: این مجموعه با تولید تبلت و سیستم عامل بومی شروع شد اما می‌تواند تجمیع‌کننده همه افرادی باشد که در حوزه تولید محتوا فعالیت می‌کنند و محصول تولیدی آن پدران و مادران را در ایمن‌سازی محتوای فضای مجازی یاری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه طی بهار سال آینده، تبلت‌های این شرکت به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد، بیان کرد: به زودی از طریق مشارکت با یک برند معتبر، گوشی هوشمند نیز در این مجموعه تولید خواهد شد.

وی از استارت‌آپ‌ها و همه شرکت‌هایی که برای ارایه سرویس به خانواه‌های ایرانی فعال هستند، خواست به این گروه بپیوندند و مجموعه «سپهبد» که مزین به نام سردار دلهاست را یاری کنند.

به گزارش ایرنا در تبلیت ایرانی تولیدی در مراغه والدین می‌توانند به نرم‌افزارهای آن دسترسی داشته باشند و حتی ساعت‌های مشخصی برای استفاده از این تبلت تعریف کنند.

مراحل پیش‌تولید این محصول قبلا در یک خط استیجاری در منطقه آزاد اروند آغاز شده بود و پس از ایجاد خط تولید «تجهیزات هوشمند» با استفبال سرمایه‌گذاران در مراغه، برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم در این شهرستان اشتغال ایجاد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!