خیرین مدرسه ساز از بزرگترین سرمایه های اجتماعی آموزش و پرورش هستند


خیرین مدرسه ساز از بزرگترین سرمایه های اجتماعی آموزش و پرورش هستند

قزوین - ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: خیرین مدرسه ساز از بزرگترین سرمایه های اجتماعی آموزش و پرورش هستند.

به گزارش ایرنا، حسنعلی اصغری روز جمعه به مناسبت دهه فجر در مراسم افتتاح یک واحد آموزشی در شهر آبگرم بیان اینکه هیچ جامعه‌ای نمی‌تواند بدون توسعه علمی به توسعه پایدار دست یابد افزود: در این مسیر خیرین مدرسه ساز با ساخت و تجهیز مدارس تضمین کننده توسعه پایدار هستند.
وی اظهار داشت: مدرسه سازی جزو افتخارات استان قزوین است و با توجه به نیازهای دانش آموزان امیدواریم این امر تداوم داشته باشد.
این مسوول اضافه کرد: در حال حاضر خیرین مدرسه ساز اقدامات خوبی در ساخت مدارس استان داشتند و در این زمینه فعال هستند و بسیاری از مناطق این خیرین برای احداث و تجهیز مدارس به کمک دولت آمدند و مشکلات آموزشی را رفع کردند.
وی تاکید کرد: خوشبختانه با وجود خیرین متعدد در استان قزوین توانسته‌ایم بخش زیادی از نیازهای تحصیلی را در بخش فضاهای آموزشی تامین کنیم.
اصغری ادامه داد: بعداز پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تحولات بزرگی در جامعه بودیم از نقش آفرینان انقلاب اسلامی تا مدافعان حرم و مدافعان سلامت که تلاش کردند تا انقلاب اسلامی تبدیل یه یک درخت تنومند شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به نقش خیرین مدرسه در توسعه علمی جامعه افزود: انسانهای بزرگ کار بزرگ را انجام می دهند خیران مدرسه ساز دارای روح بزرگی هستند خداوند به روح آنها عنایت کرده است .
وی اضافه کرد: امسال دهه فجر مدارس متعددی افتتاح شدهو در شهرستان آوج روستاهای دور افتاده ای داریم که دانش آموزان این مناطق با چالش مواجه هستند ،کنکور سراسری در این شهرستان برگزار نمی شود بنابراین با برنامه ریزی امیدواریم سال ۱۴۰۰ کنکور را در شهرستان آوج داشته باشیم .

خیرین مدرسه ساز از بزرگترین سرمایه های اجتماعی آموزش و پرورش هستند
اصغری از خدمات خیران مدرسه ساز قدردانی کرد و افزود: امروز یک واحد آموزشی ۱۶ کلاسه در زمینی به مساحت ۶۵۹ متر مربع و زیر بنای سه هزار مترمربع با اعتبار سه ونیم میلیارد تومان به بهره برداری رسید
شهرستان آوج به مرکزیت شهری به همین نام با ۲ بخش مرکزی و آبگرم در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)