مسابقه «‌نور النور» در خرمشهر برگزار می شود


مسابقه «‌نور النور» در خرمشهر برگزار می شود

آبیار ​از برگزاری مسابقه قرآن کریم «نور النور» به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در خرمشهر خبر داد.

الی «هادی آبیار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبسستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه قرآن کریم «نور النور» با مشارکت معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، اداره فرهنگی شهرداری خرمشهر، واحد قرآن کریم دفتر امام جمعه، کانون فرهنگی هنری مسجد امام محمد باقر(ع) در شهرستان خرمشهر، برگزار می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقه ارتقاء و ترویج فرهنگ و سبک زندگی قرآنی در بین مردم است افزود: ایجاد انس و الفت در بین خانواده با محوریت قرآن کریم، ارج نهادن به فعالیت های قرآنی و تشویق نخبگان قرآنی منطقه و معرفی استعدادهای برجسته قرآنی از مهم ترین اهداف این برنامه است.

وی تصریح کرد: این مسابقه (دوشنبه ۲۰ بهمن) ساعت ۱۹ الی ۲۲ در مسجد امام محمد باقر (ع) خرمشهر برگزار می شود و تلاش بر این است که با توجه به روند نزولی آمار کرونایی در شهرستان، مسابقه قرآن را به صورت حضوری برگزار کنیم اما در غیر این صورت آمادگی برگزاری به شکل مجازی را نیز داریم.

آبیار به نحوه شرکت در این مسابقه اشاره کرد و ادامه داد: همشهریان گرامی می توانند جهت ثبت نام و شرکت در مسابقه تا ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ از طریق ارسال پیامک به شماره ۰۹۳۷۰۴۵۰۶۲۵ مسئول امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر اقدام کنند.

وی با اشاره به رشته های این مسابقه اضافه کرد: رشته های در نظر گرفته شده برای این رویداد فرهنگی، ترتیل خوانی برای رده سنی بالای ۱۶ سال و رشته صوت و لحن برای رده سنی زیر ۱۶ سال خواهد بود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر از همه همشهریان و علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه دعوت کرد.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور