امام جمعه مهاباد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سایه وحدت است


امام جمعه مهاباد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سایه وحدت است

مهاباد- ایرنا- امام جمعه مهاباد گفت: وحدت و همبستگی ملت ایران با یکدیگر، بزرگترین سرمایه و ضامن اقتدار نظام جموری اسلامی در جهان است.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب به رهبری امام‌خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷، ایران اسلامی شاهد افتخارات و دستاوردهای زیادی در همه حوزه‌ها بوده است.

وی افزود: یکی از این دستاوردها، حفظ وحدت و همبستگی و همچنین برگزاری گفتمان دینی بین علما و روحانیان در جامعه اسلامی است که نشان ‌دهنده اینست که کشور ما از وحدت عملی برخوردار است.

امام جمعه مهاباد اظهار داشت: نقطه مقابل اتحاد، اختلاف است که به نفع جامعه اسلامی نیست و خداوند در آیات متعددی از قرآن کریم نیز مسلمانان را از تفرقه و ایجاد اختلاف برحذر کرده است.

ماموستا امامی با اشاره به موفقیت جوانان کشورمان در حوزه فن آوری فضایی بیان کرد: پرتاب تحقیقاتی موشک ماهواره‌بر ترکیبی ذوالجناح با دستیابی به فناوری قدرتمندترین موتور سوخت جامد برای نخستین بار در حوزه فضایی صورت گرفت که پیغام روشنی برای دشمنان این مرز و بوم داشته است.

وی گفت: روحیه انقلابی و جهادی دانشمندان و جوانان متخصص عرصه دفاعی کشور، مسیر پیشرفت و فتح قله های اقتدار را هموار ساخته و امروز شاهد آن هستیم که جمهوری اسلامی ایران، در دستاوردهای دفاعی در اوج عزت و اقتدار ایستاده است.

ماموستا امامی همچنین با اشاره به ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بیان کرد: در هفته های اخیر در رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیرانه از سوی مردم سهل انگاری می‌شود که تداوم این امر می تواند موجب شیوع بیشتر این بیماری شود.

وی تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و آمار افزایشی و نگران کننده مبتلایان یک ضرورت است که از سوی همگان باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه مهاباد با بیان نقش و جایگاه والای مادر، سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر را نیز به همه بانوان و مادران ایران اسلامی تبریک گفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی