استاندار کرمان دو طرح جاده ای را در راین افتتاح کرد


استاندار کرمان دو طرح جاده ای را در راین افتتاح کرد

کرمان – ایرنا – استاندار کرمان همزمان با ششمین روز از گرامیداشت دهه فجر در سفر به راین دو طرح جاده ای پایش تصویری و پایگاه اورژانس 115بین راهی را در این منطقه تاریخی و گردشگری افتتاح کرد.

به گزارش ایرنا، اجرای طرح پایش تصویری با ۳۲ دوربین ، ۶میلیاردریال هزینه در برداشته که این دوربین ها در همه ورودی ها و خروجی های شهر نصب شده و از این تعداد دوربین ۱۳ مورد نظارتی بوده است.

ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵جاده ای راین با اعتبار پنج میلیارد و ۵۰۰میلون ریال از دیگر طرحهایافتتاحی امروز استاندار بود که به یاد شهدای انقلاب اسلامی و سپهبد شهید قاسم سلیمانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفت و گوی صمیمی ساکنان روستای ده میرزا با استاندار

استاندار کرمان در ادامه سفر خود به روستای ده میرزا رفت و در گفت و گویی صمیمی با دهیار و چند خانوار روستای ده میرزا، مشکل اجرای زیر ساخت های آب، برق و گاز آنها را برای جابجایی این روستای قدیمی بررسی کرد .

استاندار کرمان دو طرح جاده ای را در راین افتتاح کرد

زینی وند نیز و برای افزایش سقف وام مسکن روستایی به ساکنان این روستا و دیگر روستاهای همجوار قول پیگیری داد و دستگاه های خدمات رسان را موظف کرد تا پایان سال نسبت ایجاد زیرساخت ها ی این روستا اقدام کنند.

مسیر توریستی راین به گلزار بردسیر کوتاه می شود
همچنین با دستور استاندار کرمان عملیات اجرایی باقیمانده مسیر راین به گلزار از فردا ۱۸بهمن آغاز می شود که با تکمیل جاده تا سه ماه آینده، مسیر راین به بردسیر وسیرجان کوتاهتر خواهد شد.

زینی وند همچنین از خانه بومگردی قندچین، آبشار راین و طرح آبیاری شهرداری بازدید کرد و از نزدیک با ظرفیت های گردشگری منطقه آشنا شد.

گازرسانی به برخی روستاهای راین تا شهریور ۱۴۰۰

استاندار در جمع ساکنان روستاهای عنبروتک و گروه نیز حضور یافت و پای صحبت اهالی و دهیاران این روستاها نشست و سپس استاندار از گازرسانی به این روستاها تا شهریور۱۴۰۰ خبر داد.
همچنین روکش آسفالت گزک-راین و حسین آباد به گروه جمعا به طول۱۴ کیلومتر و اعتبار ۵۲ میلیاردریال با حضور استاندار و تعدای از مدیران به بهره برداری رسید.

راین شهری تاریخی و توریستی در استان کرمان و در دامنه کوه هزار است. این شهر مرکز بخش راین از توابع شهرستان کرمان است و در جنوب شرقی کرمان قرار گرفته‌است. شهر راین یکی از شهرهای خوش آب و هوا و ییلاقی استان کرمان محسوب می‌شود. جمعیت شهر راین بر اساس سرشماری سال ۹۵، ۱۵٬۶۷۲ نفر بوده‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول