برگزاری محفل قرآنی و تجلیل از برندگان مسابقه مفاهیم انقلاب در آستارا


برگزاری محفل قرآنی و تجلیل از برندگان مسابقه مفاهیم انقلاب در آستارا

آستارا - ایرنا - محفل انس با قرآن به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور قاریان برجسته در آستارا برگزار شد و برگزیدگان مسابقه مجازی مفاهیم انقلاب تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه آستارا روز جمعه در محفل انس با قرآن در مسجد عباسیه این شهر گفت: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای قرآن و آموزه های دینی شکل گرفته و باعث اصلاح امور جامعه شده است.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: فعالیت های قرآنی به برکت انقلاب اسلامی انجام می شود و در طول ۴۲ سال گذشته بیش از ۳۰ دوره مسابقات بین المللی قرآن در کشور ما برگزار شده است.

وی بیان کرد: انس با قرآن به انسان مقام خاص معنوی می بخشد و قرآن کریم از امتیازات خاص و ویژه ای برخوردار است و راه درست و روشن زندگی را نشان می دهد.

حافظ نیا ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن در آستارا به تقویت ظرفیت های قرآنی این شهرستان کمک می کند و این محافل باید در فضای مجازی نیز برگزار شود.

محفل انس با قرآن با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید نجفیار آستارا برگزار شد و قرائت امید چالاک و امیر حسین اعلاء فر از بخش های دیگر این محفل بود.

مدیر موسسه دارالقرآن المهدی (عج) آستارا روز جمعه در برنامه تجلیل از برگزیدگان مسابقه مجازی مفاهیم انقلاب و قرآن در این موسسه گفت: ۲۰ سئوال با موضوعات قرآنی، دهه فجر و زندگی زهرا (س) در مسابقه مجازی طرح شده بود و ۹۰ نفر ظرف یک ماه با ارسال پاسخ در این مسابقه شرکت کرده بودند.

اصغر حسینی افزود: ۷۸ نفر پاسخ صحیح داده بودند و به قید قرعه در بخش آقایان محمدامین جوادی، عماد مطهری و محمد مهدی سلیمان نژاد و در بخش بانوان سوگند رضایی، افسانه ناصری و نگین اسلامی راد برنده شدند.

وی یادآور شد: در طول سال کلاس های موسسه دارالقرآن المهدی (عج) در رشته های حفظ، صوت، لحن و روانخوانی قرآن برای خواهران و برادران با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در متتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه موسسه قرآنی در آن فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مواد توهم‌زا چه عارضه هایی دارند