امام جمعه آستارا رفع مشکل آب روستاها و ترافیک کامیون‌ها را خواستار شد


امام جمعه آستارا رفع مشکل آب روستاها و ترافیک کامیون‌ها را خواستار شد

آستارا - ایرنا - امام جمعه آستارا گفت: برخی روستائیان از کیفیت پایین و قطع مکرر آب گلایه دارند و ترافیک کامیون‌های تجارت خارجی در خیابان‌های شهر نیز آزاردهنده شده است و مسئولان برای حل این مسائل چاره‌اندیشی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی آستارا بیان کرد: داشتن آب شرب سالم و پایدار، حق روستائیان است و ترافیک کامیون ها در بلوار سفیر امید و کمربندی باعث اختلال در تردد سایر خودروها و شهروندان می شود و مسئولان با ساخت تیرپارک به رفع این معضل اقدام کنند.

وی ادامه داد: همکاری شهروندان برای زیباسازی محلات ضروری است و شهرداری ها به مدیریت شهری و رفع مشکلات شهروندان بیشتر بپردازند و اعضای شوراهای اسلامی نیز در مدیریت شهری تاثیرگذار باشند.

وی بیان کرد: فعالیت قلیان سراها در شرایط شیوع کرونا و کوهنوردی مختلط برخی افراد نیازمند نظارت و برخورد جدی دستگاه های متولی است و مسئولان با متخلفان بهداشتی و مصادیق ناهنجاری های اخلاقی برخورد کنند.

امام جمعه آستارا با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایران با قدرت روزافزون خود در معادلات جهانی، نقش اساسی دارد و گام دوم انقلاب نیز باید با اقتدار و همراهی کامل مردم طی شود.

حافظ نیا افزود: ملت ایران با وجود مشکلات فراوان اقتصادی به هدف ها و آرمان های انقلاب اسلامی پایبند هستند و بازگشت آمریکا به برجام، مشروط به رفع تحریم های ظالمانه است و در غیر این صورت معنایی ندارد.

وی با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به استان گیلان، ابراز امیدواری کرد با متعرضان به اموال و انفال عمومی با جدیت و برابر قانون برخورد شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در متتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در