عادی‌انگاری در مورد کرونا می تواند شرایط را بدتر کند


عادی‌انگاری در مورد کرونا می تواند شرایط را بدتر کند

به گفته نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ضرورت دارد شرایط و محدودیت‌هایی که استان بوشهر را در وضعیت آبی کرونایی قرار داده تداوم داشته باشد زیرا عادی‌انگاری می تواند شرایط را بدتر کند و وضعیت را تغییر دهد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر بوشهر عنوان کرد: قضاوت نسنجیده و زودهنگام و همچنین سخن گفتن با لحن و گفتار سخیف در فضای جامعه نادرست است. توهین و افترا به اشخاص از نظر اسلام مذموم است و باید مراقبت شود تا چنین فضایی شکل نگیرد.

وی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و تبریک پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: کشور ایران عزت و موقعیت کنونی خود را از انقلاب اسلامی و ایثار و جان فشانی فرزندان این ملت به دست آورده و ضرورت دارد که از آن محافظت شود.

صفایی بوشهری با اشاره به فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا موجب شده این روز به شکل متفاوتی برگزار شود اما بزرگداشت و گرامیداشت این روز بزرگ و تاریخی به روش های مختلف ضرورت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به وضعیت کرونا ادامه داد: ضرورت دارد شرایط و محدودیت‌هایی که استان بوشهر را در وضعیت آبی کرونایی قرار داده تداوم داشته باشد زیرا عادی‌انگاری می تواند شرایط را بدتر کند و وضعیت را تغییر دهد.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: بیش از یک سال است که برای کنترل و مدیریت بیماری کووید۱۹ تلاش شبانه روزی صورت گرفته لذا باید از بهبود شرایط محفاظت کرد، زیرا بوشهر با تلاش فراوان روزهای بسیار خوبی را از حیث وضعیت شیوع بیماری و اپیدمی می‌گذراند و متاسفانه در حال حاضر به وضعیت افزایش آمار شیوع و رسیدن به رنگ زرد کرونایی نزدیک شده است.

وی با تقدیر از ستاد مبارزه با کرونا و کادر درمان، عنوان کرد: بی توجهی و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی با عقلانیت و همچنین شیوه مدیریت بهداشتی سازگاری ندارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس