امام جمعه شوش:روند پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف قابل توجه است


امام جمعه شوش:روند پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف قابل توجه است

دزفول- ایرنا- امام جمعه شوش با اشاره به روند پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف علمی ، فرهنگی ، اقتصادی و محرومیت زدایی گفت: این روند با شتاب در عرصه های مختلف همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی علیزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شوش ، دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را مردم سالاری دینی، استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ، آزادی خواهی ، توسعه عدالت اجتماعی، ایستادگی در مقابل ابر قدرت ها، شتاب و توسعه در علم افزایی و تولید دانش در حوزه های مختلف بیان کرد.

وی افزود: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به عنوان شعار اصلی انقلاب بزرگترین هدیه و دستاورد نظام اسلامی به ملت ایران است و همه اهداف انقلاب نیز در این سه جمله خلاصه می‌شوند.

حجت الاسلام علیزاده با تبریک دهه مبارک فجر این ایام را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ملت ایران در این ایام توانست در سایه رهبری امام راحل ،رژیم طاغوت و وابسته به استکبار جهانی را شکست دهد و روحیه استکبار ستیزی خود را به جهانیان ثابت کند.

وی اظهار داشت: در شرایطی که رژیم طاغوت، ستم و وابستگی را بر ملت ایران تحمیل کرده بود ،ملت ایران یک دل و یک صدا با تبعیت از اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب برای تحقق استقبال و آزادی قیام کرد و رژیم منحوس پهلوی را سرنگون کرد.

وی با اشاره به حماسه ۱۹ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ گفت: این روز، روز نیروی هوایی است. زمانی که همافران حق‌طلب نیروی هوایی پیش از تغییر قدرت مقابل امام صف کشیدند و فرماندهی کل قوا را برای مقام ولایت فقیه از ازل تا ابد اثبات کردند.

امام جمعه شوش همچنین با گرامیداشت بیستم بهمن ماه یادروز نبرد آبی خاکی والفجر ۸ و فتح فاو به دست نیروهای رزمنده ایران اسلامی گفت: رزمندگان اسلام در این نبرد ثابت کردند لشکر اسلام اگر بخواهد تا قدس پیش خواهد رفت.

و در ادامه با اشاره به ظرفیت های گردشگری شوش بر توسعه زیر ساخت های گردشگری در این شهرستان تاکید کرد و گفت:میراث فرهنگی باید عامل رشد و توسعه این شهرستان باشد.

امام جمعه شوش همچنین خواستار رسیدگی به حرم حضرت دانیال نبی (ع) در شوش شد و گفت: طرح توسعه حرم حضرت دانیال(ع) نیمه کاره رها شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس