سرمربی بازارهای روزکوثر: از نتیجه بازی با مس سونگون راضی نیستم


سرمربی بازارهای روزکوثر: از نتیجه بازی با مس سونگون راضی نیستم

اصفهان- ایرنا-سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: از نتیجه بازی مقابل مس سونگون راضی نیستم و می‌توانستیم بهتر عمل کنیم.

به گزارش ایرنا، سعید رستمی بعد از شکست پنج بر سه تیمش برابر مس سونگون در هفته نهم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نباید مقابل تیم‌های بزرگ اشتباه کرد، افزود: در این بازی پنج دقیقه قبل از بازی اتفاقاتی افتاد که باعث شد ۱۲ دقیقه نیمه نخست بازی برای ما از دست برود.

وی با بیان اینکه تبدیل به میزبان شایسته برای برخی شدیم افزود: دیگر تیم‌ها با هر برنامه‌ای ،حتی با کارهای ناشایست تلاش می‌کنند پیروز میدان شوند.

رستمی با بیان اینکه بازی با مس سونگون را خوب شروع نکردیم افزود: تیم ما کمتر از هشت دقیقه سه بر صفر عقب افتاد و باعث شد بازیکنان کیفیت خود را به نمایش نگذارند.

وی افزود: بین ۲ نیمه تلاش ما بر این بود بازیکنان را به لحاظ انگیزه ای و فنی بالاببریم و تا بهترین نمایش را داشته باشند.

سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان با بیان اینکه در این بازی تیم ما نسبت به میهمان فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشت اظهار داشت: مقابل تیم مس نمی‌توان اشتباه کمرشکن انجام داد و بدون تمرکزبازی کرد.

رستمی با بیان اینکه از استراتژی تیم برابر مس راضی‌ام افزود: از نتیجه بازی راضی نیستیم و در بازی بعدی تیم ایمان شیراز هم در مقابل ما خوب ظاهر می‌شود.

از هفته نهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور عصر امروز جمعه تیم فوتسال بازارهای روز کوثر در سالن پیروزی اصفهان میزبان مس سونگون بود.

در این دیدار تیم فوتسال بازارهای روز کوثر با نتیجه ۵ بر سه از مس سونگون در اصفهان شکست خورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید