عملیات احداث هتل گردشگری روستای خورونده شهرستان رزن آغاز شد


عملیات احداث هتل گردشگری روستای خورونده شهرستان رزن آغاز شد

همدان_ایرنا_ عملیات اجرایی احداث هتل گردشگری روستای خورونده شهرستان رزن همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر در آیینی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری رزن، این هتل گردشگری با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد تومان در زمینی به وسعت ۲ هزار و ۳۰۰مترمربع احداث می شود.

برپایه این گزارش، با بهره برداری از این هتل روستایی زمینه اشتغال بکار ۱۵ نفر در شهرستان رزن فراهم می شود.

همچنین کلنگ احداث بوستان بانوان (دمق) با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و زمینی به وسعت پنج هزار مترمربع در شهرستان رزن به زمین زده شد.

براساس این گزارش، یک واحد گلخانه سبزی و صیفی با ۱۰ هزار مترمربع مساحت و بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری نیز به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان رزن به بهره برداری رسید.
پروژه روکش آسفالت قلعه شاطر بالی به سمت گاوسوار به طول ۴.۵ کیلومتر و یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار نیز با حضور مسوولان در شهرستان رزن به بهره برداری رسید.

براساس این گزارش و در ادامه این برنامه، گلزار شهدای روستای گاوسوار(دمق) شهرستان رزن نیز با حضور معاون استاندار همدان، فرماندار ، امام جمعه و جمعی از مسوولان محلی غبارروبی و عطرافشانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | جاری شدن سیل در بهاباد یزد