عبداللهی: آلومینیوم پدیده لیگ است/ صادقی: بدترین بازی فصل را انجام دادیم


عبداللهی: آلومینیوم پدیده لیگ است/ صادقی: بدترین بازی فصل را انجام دادیم

بعد از بازی آلومینیوم و سایپا در هفته چهاردهم لیگ برتر که با تساوی همراه بود، مربیان دو تیم در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا عبداللهی مربی تیم فوتبال آلومینیوم پس از تساوی مقابل سایپا اظهار داشت: ما می‌دانستیم بازی فیزیکی مقابل سایپا داریم و آنها ضد حملات را دنبال می‌کنیم. ما از اول هفته روی این بازی کار کرده بودیم و می‌دانستیم دیدار فوق‌العاده سختی داریم. بازیکنان سایپا دو سال است که با هم بازی می‌کنند و تفکر کادر فنی‌شان بازی فیزیکی و ضدحمله است. با همین تاکتیک در مسابقات قبلی کار کرده‌اند و یقه تیم‌های بزرگ را هم گرفته‌اند.

وی افزود: در ضدحمله موفق بودیم اما در ضربه ایستگاهی غفلت کردیم. خوشبختانه خیلی زود به خاطر روحیه بزرگی که بازیکنان آلومینیوم دارند به بازی بازگشتیم. سایپا فراتر از چیزی که ما فکر می‌کردیم، نبود. ما اگر دقت می‌کردیم راحت می‌توانسیتم 3 گل در این مسابقه بزنیم اما فشار و استرس اجازه نداد.

مربی آلومینیوم تأکید کرد: گل شریفات هم به نظرم سالم بود چند موقعیت دیگر هم داشتیم اما استفاده نکردیم که اگر گل می‌شدند شرایط فرق می‌کرد. به هر حال همین که نباختیم خوب است.

عبداللهی د رمورد اینکه صادقی سرمربی سایپا گفته نیمکت آلومینیوم به هر سوت واکنش نشان می‌داد، گفت: احترام زیادی به صادقی و کادر فنی این تیم قائلم اما فکر نمی‌کردم آنها چنین نیمکتی داشته باشند. صادق مرد اخلاق فوتبال بوده و پیروز قربانی هم قابل احترام است اما همانطور که گفتم فکر نمی‌کردم نیمکت آنها چنین حرف‌هایی به نیمکت ما بزنند. آنها خیلی شلوغ می‌کردند. یک صحبتی بین خطیبی و صادقی بود اما نمی‌دانم نیمکت‌ آنها چرا کار را شلوغ کرد. درک می‌کنم شاید آنها به خاطر جایگاه‌شان استرس دارند اما اینکه بخواهند به نیمکت حریف بی‌احترامی کنند را درک نمی‌کنم.

وی ادامه داد: نمی‌گویم نیکمت ما اعتراض نمی‌کند، اما محترمانه است. خود خطیبی هم گفته به نیمکت حریف کاری نداشته باشید. سایپا تیم با سابقه‌ای است و این رفتارها در شأن آنها نبود از کمیته انضباطی می‌خواهیم که برای نیمکت‌ها هم مانند سرمربیان و بازیکنان سخت‌گیری کنند.

مربی آلومینیوم در مورد اینکه توقع از این تیم بالا رفته، گفت: آلومینیوم سال اولی است که در لیگ برتر حضور دارد و همین الان فوتبال ایران باید به احترام این تیم بایستد و دست بزند. ما الان فراتر از ساختار ایستاده‌ایم. بازیکنان تیم همین الان قهرمانان استان مرکزی هستند. تیم‌هایی که فراتر از ما خرج کردند و سابقه دارند الان در جدول پایین‌تر از ما هستند.

وی تأکید کرد: نباید توقع بالا برود. بازیکنان ما همین‌طوری استرس دارند خواهشاً توقع را پایین بیاورید ما امسال فقط می‌خواهیم در لیگ بمانیم و اگر جایگاه بالاتری کسب کردیم به خاطر تلاش بازیکنان است ما الان پدیده لیگ هستیم.

*صادقی: بدترین بازی فصل را انجام دادیم

ابراهیم صادقی سرمربی سایپا پس از تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: امروز بدترین بازی ما در 14 هفته گذشته بود، اما در همین روزی که بد بودیم، می‌توانستیم برنده شویم. آلومینیوم دو بازی قبلی را مقابل دو تیم بزرگ پیروز شده بود و با ورحیه در این مسابقه حاضر شد.

وی ادامه داد: حریف فشار زیادی را در نقاط مختلف زمین روی ما گذاشت، اما ما نتوانستیم کارهایی که تمرین کرده بودیم را انجام دهیم، اما در ستاختار دفاعی خوب بودیم و جلوی حملات آنها را گرفتیم. روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم که از همین تاکتیک در نهایت به گل رسیدیم، اما در دقایق آخر روی یک خطای بی مورد موقعیت گل به آنها دادیم. فکر می‌کنم تساوی خارج از خانه مقابل تیمی که دو هفته نتایج خوبی گرفته، خوب است.

سرمربی سایپا در مورد داوری تاکید کرد: داوری خیلی با اقتدار کار کرد، اما روی هر سوت تیم آلومینیوم اعتراض می‌کرد و می‌خواست داور را تحت تاثیر رقرار دهد؛ این هم یک شگرد است که روی یک خطای معمولی داور را تحت تاثیر قرار دهید.

صادقی در مورد اینکه در این فصل فاصله تیم‌ها در جدول کم است، گفت: در لیگ امسال سه تیم در انتهای جدول و دو تیم هم در بالای جدول قرار دارند و 11 تیم فاصله دیگر فاصله نزدیکی به هم دارند و این نشان می‌دهد که رقابت سختی وجود دارد و هر تیمی که تمرکز خوبی داشته باشد، می‌تواند نتایج بهتری را بگیرد. امیدوارم فوتبال هرسال بازیکنان بیشتری را تولید کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا