فردوس قم یک گل از گیتی پسند مدعی کم آورد


فردوس قم یک گل از گیتی پسند مدعی کم آورد

تیم های فوتسال فردوس و گیتی پسند اصفهان در هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به نفع تیم اصفهانی به پایان رسید.

در این بازی حساس که عصر جمعه در ورزشگاه دوهزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد، روح الله ایثاری(۲ گل از روی نقطه پنالتی اول و دوم) برای فردوس قم و سعید احمدعباسی، محمدرضا سنگ سفیدی و علی اصغر حسن زاده(پنالتی نقطه دوم) برای گیتی پسند اصفهان موفق به گلزنی شدند.

فردوس که آخرین بازی خود را در خانه کراپ الوند با نتیجه ۵ بر ۳ واگذار کرده بود، برای بهبود جایگاه خود در جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار حساس خانگی داشت، اما بازی خوب و شجاعانه این تیم در برابر تیم پرمهره گیتی پسند راه به جایی نبرد و نتیجه بازی را واگذار کرد.

در سه دقیقه پایانی بازی، تیم فردوس قم که با یک گل از حریف خود عقب افتاده بود، با سیستم پاورپلی (۵ بازیکن) بازی را ادامه داد، اما با وجود ایجاد موقعیت های زیاد و دفاع خوب در برابر ضدحمله های گیتی پسند، نتوانست گل مساوی را به ثمر برساند.

در این بازی پربرخورد که هر دو تیم در نیمه دوم ۵ خطا شدند و کادر فنی و بازیکنان هر دو تیم حواشی زیادی را ایجاد کرده بودند، داور از کارت زرد زیادی استفاده و حتی حسین صبوری سرمربی فردوس قم را نیز با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو