شجاعیان: استقلال برای غذای بازیکنان هم مشکل دارد!


شجاعیان: استقلال برای غذای بازیکنان هم مشکل دارد!

هافبک تیم فوتبال استقلال از شرایط موجود در این باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، داریوش شجاعیان، هافبک تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر نساجی اظهار کرد: اول از همه درگذشت دو دوست عزیزمان را تسلیت می‌گویم. امیدوارم دیگر هیچوقت این اتفاق نیفتد.

او در ادامه و در پاسخ به خبرنگاری که پیروزی استقلال را سخت توصیف کرد، گفت: نمی‌دانم چرا فکر می‌کنید ما بازی را سخت بردیم. همه دیدند که ما خوب بازی کردیم و چند فرصت هم داشتیم ولی استفاده نکردیم. به نظرم تیم ما خیلی خوب شکل می‌گیرد و نیاز به حمایت هواداران داریم. امیدوارم همینطور که تا الان پشت‌مان بودند باز هم باشند و ما بتوانیم قهرمانی را به آن‌ها هدیه بدهیم.

شجاعیان در پاسخ به این پرسش که امیدوار است در پایان فصل تیمش قهرمان شود هم بیان کرد: مطمئن باشید. امیدوارم این تیم با حمایت هواداران،‌ جنگندیگی بازیکنان و کمک کادرفنی و مدیریت قهرمان شود چون لایق قهرمانی است.

بازیکن استقلال درباره تعویض غفوری و نحوه رفتار او بعد از تعویض هم، گفت: من در جریانش نیستم و فقط آن صحنه را دیدم. باشگاه یا آقای فکری بیشتر می‌تواند درباره آن صحبت کند.

او در پاسخ به این پرس که چرا با وجود صدرنشینی، فشار روی استقلال زیاد است هم اظهار کرد: می‌خواهم چیزهایی بگویم که شاید خیلی‌ها ندانند. زمین تمرین‌مان خیلی بد است. باشگاه استقلال برای وعده غذایی در هتل هم مشکل دارد. شاید یک سری‌های بدشان بیاید من این حرف‌ها را بزنم. هربار که به هتل می‌رفتیم دو نمونه غذا داشتیم. مگر می‌شود این تیم فقط یک نمونه غذا داشته باشد. شاید یک بازیکن استقلال گوشت دوست نداشته باشد. یک تیم با این همه هوادار مگر می‌شود این شرایط را داشته باشد؟ از اول فصل پشت هم بودیم ولی ما حس می‌کنیم تنهاییم و کسی را نداریم. با اینکه صدر جدولیم ولی هجمه علیه ما زیاد است.

شجاعیان اضافه کرد: هواداران ما خیلی فهیم هستند ولی یک سری‌ افراد کارهایی می‌کنند که آن‌ها گمراه می‌شوند. من خودم در فضای مجازی می‌بینم یک سری از صفحه‌ها فقط بازیکن را تخریب می‌کنند. این‌ها بیایند جلوی بازیکنان بشینند تا من به آن‌ها بگویم چرا تیم مشکل دارد. اگر قانع نشدند دوباره کارشان را ادامه بدهند. آیا استقلال نباید یک باشگاه بدنسازی داشته باشد؟ من هفته پیش بعد از دو ماه یک جلسه به باشگاه بدنسازی رفتیم. 4 تا دستگاه بدنسازی در زمین تهرانسر وجود دارد که هر روز با آن‌ها تمرین می‌کنیم. مگر می‌شود چنین چیزی؟ من نمی‌دانم مقصر کیست ولی کمی ما را حمایت کنند. ما خیلی تنها هستیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح