نگاه ویژه به ورزش بانوان موجب پیشرفت ورزشکاران می‌شود


نگاه ویژه به ورزش بانوان موجب پیشرفت ورزشکاران می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - عضو کمیته بانوان فدراسیون دو و میدانی گفت: باتوجه به ظرفیت بالا در بخش بانوان، نگاه ویژه به ورزش این قشر در رشته ورزشی دو و میدانی موجب پیشرفت ورزشکاران می‌شود.

به گزارش ایرنا فاطمه بهرامی روز جمعه در حاشیه برگزاری دو صحرانوردی قهرمانی کشور اظهار کرد: رشته دوومیدانی لرستان رشد خوبی داشته و ظرفیت مناسبی در این استان وجود دارد و با توجه به تیم‌داری در سال های اخیر، پیشرفت آنان ملموس است.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قبول میزبانی توسط هیات دوومیدانی لرستان بسیار قابل توجه بوده و از شرایط مساعدی برخوردار است.

بهرامی با بیان اینکه باید توجه بیشتری به بخش بانوان این رشته شود بیان کرد: از نظر حمایت‌های مادی و معنوی، فضاها و امکاناتی که در اختیار دختران قرار می‌گیرد با توجه به ظرفیت‌های بالایی که دارند نیازمند نگاه بهتری هستند.

وی گفت: امسال در رقابت‌های لیگ بانوان، رکوردهای خیلی خوبی جابجا شد و این در شرایطی بود که بچه‌ها بخشی از زمان آماده‌سازی را در کرونا گذرانده بودند و واقعاً توقع نمی‌رفت در مسابقات لیگ سطح این‌قدر بالا باشد.

وی ادامه داد: اما دختران غافلگیرمان کردند و رکوردهای ملی و باشگاهی زیادی جابجا شد و این رکوردها نشان می‌دهد که بانوان با وجود شرایط سخت و تعطیلی باشگاه‌ها و پیست‌های دوومیدانی، خودشان در فضاهای مختلف تلاش کرده بودند.

مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان در بخش پسران دهم بهمن‌ماه و در بخش دختران هفدهم بهمن‌ماه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!