امام جماعت مسجد احمدیه در جوار امام راحل آرام می‌گیرد


امام جماعت مسجد احمدیه در جوار امام راحل آرام می‌گیرد

عباسی با اعلام برگزاری مراسم خاکسپاری آیت‌الله «حیدرعلی جلالی خمینی» در روز پنجشنبه، 16 بهمن، گفت: به دلیل اینکه ایشان از نزدیک‌ترین یاران و وصی امام راحل بود، فردا پس از اتمام مراسم تشییع در همان حرم امام به خاک سپرده می‌شود.

عباسی در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم تشییع آیت الله «حیدرعلی جلالی خمینی»، موسس و امام جماعت فقید مسجد «احمدیه» پنجشنبه، 16 بهمن ماه در حرم امام خمینی (ره) برگزار می شود، اظهار کرد: به دلیل اینکه آیت الله جلالی خمینی از نزدیک ترین یاران امام و وصی ایشان بوده اند، فردا پس از اتمام مراسم تشییع در همان حرم امام راحل به خاک سپرده می شوند.

مسئول مکتب الحسین(ع) مسجد احمدیه واقع در تهران، خیابان آیت، بعد از خیابان سرسبز افزود: آیت الله حیدرعلی جلالی خمینی بعد از زمان تاسیس و در طول مدت امام جماعت شان در این مسجد در دستگیری از نیازمندان به ویژه ایتام و زنان سرپرست خانواده تاکید داشتند و این روند در دوره شیوع ویروس کرونا نیز ادامه داشت.

وی اضافه کرد: مجموعه خیریه و مکتب الحسین (ع) مسجد احمدیه در طول دوره شیوع ویروس منحوس کرونا با تاکید آیت الله جلالی خمینی در چندین نوبت بسته های ارزاق، پوشاک و اقلام بهداشتی و چند بسته جهیزیه میان نیازمندان توزیع کرد.

یادآور می شود، آیت الله حیدرعلی جلالی خمینی موسس و امام جماعت مسجد احمدیه تهران عضو موسسه جامعه روحانیت مبارز و وصی امام خمینی (ره) روز گذشته (سه شنبه، 14 بهمن) درگذشت.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت افغانی افغانستان به تومان، امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403