مدیرکل ورزش: مکتب شهید سلیمانی دربرنامه‌های دهه فجر کرمان تبیین می‌شود


مدیرکل ورزش: مکتب شهید سلیمانی دربرنامه‌های دهه فجر کرمان تبیین می‌شود

کرمان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: تبیین ویژگی‌های شخصیتی و مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در فرایند اجرای برنامه‌ها و مراسمات ایام الله دهه مبارک فجر مورد توجه قرار دارد. 

به گزارش ایرنا، میثم پاریزی شامگاه جمعه در آیین جشن بزرگ جوانان و انقلاب به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر در محل گلزار شهدای کرمان و مرقد سپهبد شهید سلیمانی افزود: توجه به مکتب سپهبد شهید سلیمانی باوجود تاکیدات مقام معظم رهبری چراغ راه جوانان استان کرمان باشد.

وی ادامه داد: جوانان در ادامه با تاسی از سیره و الگوهای اخلاقی شهدا به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی زمینه پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور را در ابعاد مختلف فراهم کنند.

وی اظهار داشت: ۶۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی طی ایام الله دهه مبارک فجر در استان کرمان به مرحله اجرا رسیده و در این راستا امروز میزبان برگزاری مراسم جوانان و انقلاب بودیم و امیدواریم این برنامه‌ها با ویژگی‌های خاص خود به صورت مناسب و هدفمند اجرا شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به ویژگی خاص آیین عقد نمادین در گلزار شهدای کرمان عنوان کرد: دبیران سمن‌ها و مجموعه معاونت فرهنگی امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان، ما را در اجرای این برنامه‌ها همراهی کردند.

آیین تشییع سپهبد شهید سلیمانی درس بزرگی بود

مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز در این آیین با طرح این سوال که پیش از این برخی از جوانان سوال می‌کردند که چرا امریکا خونخوار و شیطان بزرگ لقب گرفته است گفت: آنان با شهادت سردار بزرگ جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ثابت کردند که چه انسان‌هایی هستند، حتی اگر بتوان نام انسان بر آنان نهاد.

روح الله اسدی با بیان اینکه معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان و هیات همراه بر اساس عهدی که سال گذشته با شهید سلیمانی بستند، امروز در گلزار شهدا حضور یافتند تصریح کرد: مراسم تشییع سپهبد شهید سلیمانی برای ما درس‌های بزرگی داشت زیرا کرمان گنجایش آن جمعیت میلیونی را نداشت و اتفاقات و حوادث مراسم تشییع موجب داغدار شدن هموطنان بسیاری شد اما بسیاری افراد همچنان پای پیمان خود ماندند و امسال نیز به عهد خود وفا کردند.

وی با تاکید براینکه دانستیم که چگونه یک انسان به عرش می‌رسد و چطور یک فرد صاحب مکتب حاج قاسم می‌شود افزود: امیدواریم در گام دوم انقلاب که مسیرش را مقام معظم رهبری برای ما ترسیم کردند و با خون سردار سلیمانی روشنایی یافت، بتوانیم گامی برای حفظ انقلاب برداریم و در مسیر انقلاب و عدالت بتوانیم ایفاگر نقشی باشیم.

محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این آیین گفت: در صورتی که اوضاع کرونا نبود، گلزار شهدا امروز مملو از جمعیت می‌شد و امیدواریم به برکت شهدا این مشکل هم رفع شود که همه شیفتگان در قالب راهیان نور در این فضای عطرآگین حضور یابند.

محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و روح الله اسدی مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان که به منظور حضور در چند برنامه به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر به استان کرمان سفر کرده اند، به اتفاق معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، هیات همراه و تعدادی از جوانان و ورزشکاران با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ شهیدان به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات