پشت پرده درگیری ماموران انتظامی با زنان بشاگردی


پشت پرده درگیری ماموران انتظامی با زنان بشاگردی

حوادث رکنا : معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان به مباحث مطرح شده در خصوص درگیری ماموران انتظامی با زنان بشاگردی واکنش نشان داد.

سرهنگ سعید شفیعی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان در واکنش به مباحث مطرح شده در خصوص درگیری ماموران انتظامی با زنان بشاگردی گفت: موضوع درگیری ماموران انتظامی بشاگرد با زنان روستای ذهبدی کذب است.

سرهنگ شفیعی افزود: در راستای افتتاح پروژه ملی نیروگاه خورشیدی در بشاگرد، چندین مرحله جلسات سخنرانی توسط مسئولان انتظامی شهرستان با اهالی روستای زهبدی در خصوص عدم ایجاد مزاحمت و ممانعت از هر گونه تنش در پیشبرد پروژه ملی برگزار و همچنین با دهیار و شورای اسلامی روستا نیز جلساتی برگزار شد، اما گره گشا نبود.

به گزارش رکنا، او با بیان اینکه طی چندین مرحله نیروگاه و پروژه در حال احداث توسط اهالی روستا مورد تخریب واقع شده بود، گفت: موضوع به مراجع قضایی اعلام و در شورای تامین شهرستان مطرح و محرز شد که واگذاری زمین برای یک پروژه ملی و در جهت منافع عموم به صورت قانونی توسط نهاد‌های مربوطه به آن شرکت واگذار شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان افزود: با هماهنگی قضایی دستور شناسایی و دستگیری مزاحمین و افرادی که باعث ممانعت از فعالیت آن پروژه بودند، صادر و تیم گشتی و پاسگاه انتظامی جکدان نیز به محل مورد متنازع اعزام شدند.

سرهنگ شفیعی گفت: با حضور ماموران عده‌ای قصد ممانعت از اجرای قانون داشتند که در نهایت ماموران جمعیت را بدون هیچ گونه درگیری متفرق کردند.

او با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ گونه شکایتی از مردم این راستا واصل نشده است و در صورت وجود شکایت بررسی‌های لازم صورت می‌پذیرد، افزود: شبکه‌های معاند با انتشار چنین اخباری قصد تشویش اذهان عمومی و خراب کردن جلوه پلیس خدمتگذار را دارند، زیرا هیچ گونه برخوردی توسط ماموران نسبت به اهالی روستا صورت نگرفته است و تعدای مغرض و معاند با بارگذاری عکس‌های فاقد اعتبار و کذب در فضای مجازی آن را حربه‌ای قرار داده‌اند تا از این طریق به خواسته خود برسند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان با تاکید بر اینکه شهروندان اخبار را حتما از مراجع موثق دریافت کنند، گفت: عاملان انتشار تصاویر شناسایی شده اند و اقدامات پلیسی در این زمینه ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد