ووشو ایلام در لیگ کشور نماینده ندارد/ نیازمند اسپانسر قوی هستیم


ووشو ایلام در  لیگ کشور نماینده ندارد/ نیازمند اسپانسر قوی هستیم

رئیس هیات ووشو استان ایلام با بیان اینکه اکثر مشکلات ورزش ووشو در استان ناشی از نداشتن بودجه کافی است، گفت: جامعه ووشو استان نیازمند جذب اسپانسر، برای حضوری قوی در لیگ است.

«سید فرج‌الله خوب‌سرشت»در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: ووشو از دوبخش تالو و ساندا تشکیل شده و در استان رغبت بیشتری به بخش ساندا وجود دارد و در بخش تالو ضعیف هستیم و به این دلیل مربی های ما در چند مدت اخیر دیگر رغبت خاصی برای آموزش در این بخش نمی‌بینند اما در بخش ساندا خوشبختانه موفقیت بیشتری کسب شده و در دو سال گذشته حضور ۴ ورزشکار ایلامی در اردوی تیم ملی در بین ۱۱ وزن موجود بیانگر ظرفیت بالای استان در این رشته ورزشی است.

رئیس هیات ووشو استان در بیان فعالیت های انجام گرفته در جهت گسترش و توسعه این ورزش در استان گفت: هیات ووشو استان، به درخواست معاونت بانوان اداره ورزش و جوانان در حال برگزاری یک دوره کلاس آموزشی بخش تالو – سبک تایچی برای است و یک دوره کلاس آموزش بخش تالو – سبک تایچی برای مربیان آقا ، نیز در آینده ای نزدیک برگزارخواهد شد.

خوب‌سرشت تصریح کرد: درمسابقات کشوری که اخیرا به علت ویروس منحوس کرونا ، به صورت مجازی و آنلاین برگزارشد ،تیم استان ایلام توانست ۵ گردن آویز را از آن خود کند.

رئیس هیات ووشو استان ایلام گفت: متاسفانه به دلیل عدم بودجه کافی ، این رشته ورزشی با وجود داشتن ورزشکاران مستعد و جویای نام ، فاقد نماینده در لیگ کشور است.

خوب‌سرشت، در رابطه با جذب اسپانسر برای حضور تیم استان در لیگ ، تصریح کرد: ما با اداره ورزش و جوانان، نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی خانم دکتر سارا فلاحی، خیرین عزیز استان و همچنین دانشگاه ایلام در زمینه جذب اسپانسر گفتگو و رایزنی هایی داشته ایم که امیدواریم به نتیجه های مطلوب برسیم و شاهد پیشرفت این ورزش در سطح استان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در کنار مشکلاتی مانند کمبود بودجه نقاط قوتی داریم که امیدآفرین و موجب تعالی این ورزش است، تصریح کرد: تجربه بالای مربیان، بالابودن سطح کیفی و کمی داوران، دارابودن استعدادهای فراوان علی الخصوص در بخش ساندا مانند آقایان سعید فاضلی و یزدان میرزایی دارنده گردن آویز طلا در مسابقات کشورهای اسلامی از جمله این نقاط قوت است.

خوب‌سرشت در زمینه سطح کمی وکیفی داوران و مربیان ووشو استان ، گفت: سال گذشته دوره های داوری در سطوح۱، ۲ و ۳ملی در استان بوده ایم و در زمینه آموزش و داوری دارای ظرفیت های ملی هستیم.

وی با اشاره به دامنه و گستره فعالیت این رشته ورزشی، تصریح کرد: این رشته ورزشی در حال حاضر، در اکثر شهرستان‌های استان مشغول به فعالیت است و امیدواریم در آینده نزدیک در شهرستان‌های سیروان ،هلیلان، چوار و آبدانان فعالیت این رشته ورزشی نیز اضافه شود.

رئیس هیات ووشو استان ایلام خواستار حذف ماده ۸۸ وزارت ورزش و جوانان که مرتبط با واگذاری سالن های ورزشی به صورت مزایده است، شد و تصریح کرد: ما هر سال نگران از دست دادن سالن ورزشی هستیم و این امر موجب عدم تمرکز ورزشکاران و تشویش و آشفتگی ذهنی جامعه ووشو استان می‌شود.

خوب سرشت تاکید کرد: ما برای شرکت در مسابقات لیگ سال آینده نیازمند جذب اسپانسر هستیم ، لذا خواهشمندیم ارگانها و سازمانهایی که می‌توانند ما را در این مهم یاری کنند ، به یاری ما بشتابند که بتوانیم نماینده خوبی برای استان در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)