پرفروش ترین تلویزیون های اندروید در سال 2020


پرفروش ترین تلویزیون های اندروید در سال 2020

سیستم عامل اندروید از پرطرفدارترین سیستم عامل تلویزیون می باشد و به همین دلیل تلویزیون های زیادی با این سیستم عامل ساخته شده اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سلام بابا، طبق بررسی های انجام شده در سلام بابا دو تلویزیون شیائومی و سونی در سال ۲۰۲۰ فروش بسیار بالایی داشتند که در ادامه به توضیحاتی در این مورد می پردازیم.

۱- تلویزیون شیائومی L۵۵M۵-۵ASP

تلویزیون شیائومی L۵۵M۵-۵ASP از محصولات سال ۲۰۱۹ می‌باشد که در کنار ال ای دی های سایر شرکت‌های تولیدکننده توانسته تا حد زیادی در بین کاربران محبوبیت کسب کند. از کیفیت تصویر ۴k آن گرفته تا بخش هوشمند همگی سبب شده‌اند تا این مدل تلویزیون عالی جلوه داده شود.

تلویزیون شیائومی به صورت هوشمند طراحی شده که از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد. این ال ای دی ۵۵ اینچ دارای صفحه‌نمایش تخت است که برای محیط‌های باز و هال بزرگ عالیست. قابلیت اتصال به اینترنت و وب گردی مواردی هستند که با مجهز شدن تلویزیون شیائومی به آن دنیای هوشمند و صفحات وب را در اختیار می‌گیرید.

از دیگر مشخصاتی که LED شیائومی به آن مجهز می‌باشد پورت‌های USB، HDMI و گیرنده دیجیتال هستند. حال با تمامی مشخصات ذکر شده اگر بخواهید این تلویزیون ۵۵ اینچ شیائومی را برای خانه خود برگزینید پس چه بهتر که از سایت ما و با قیمتی مناسب آن را انتخاب کنید.

کمپانی شیائومی نیز مانند شرکت‌های سونی، سامسونگ و ال جی از کیفیت تصویر ۴K برای تلویزیون‌های بالارده خود استفاده کرد تا از این طریق بتواند کاربران خوش سلیقه را به سمت محصولات خود جذب کند.

همانطور که در بخش‌های قبلی نیز اشاره کردیم تلویزیون شیائومی L۵۵M۵-۵ASP به عنوان یک ال ای دی بالارده این شرکت تولید شده از همین رو کیفیت تصویر ۴K سزاوار آن است. در حقیقت ۴K به عنوان یکی بهترین کیفیت تصویرها سعی دارد تا هر تصویر را واقعی نشان دهد.

وضوح صفحه‌نمایش ای ای دی شیائومی ۲۱۶۰×۳۸۴۰ است که نسبت به کیفیت تصویر Full HD بسیار بهتر عمل می‌کند. به وسیله کیفیت تصویر ۴K می‌توانید هیجان بیشتری به تصاویر، برنامه‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود بدهید، چرا که هر تصویر بدون افت کیفیت و با نهایت ظرافت و دقت به معرض نمایش گذاشته می‌شوند.

همانگونه که می‌دانید سیستم عامل اندروید جزو بهترین و محبوب‌ترین سیستم عامل‌های است که منوی کاربر پسندش هم راحت برنامه‌ها را در اختیار می‌گذارد و هم اینکه با تماشای برنامه‌های آن می‌توانید لحظات شادی را برای خود و خانواده‌تان به وجود بیاورید.

در این میان کمپانی شیائومی نیز به رسم گوشی‌های خود تلویزیون‌هایش را با سیستم عامل اندروید مجهز ساخته تا از این طریق کاربران نیز به سمت خرید چنین تلویزیون‌هایی جذب شوند.

LED شیائومی L۵۵M۵-۵ASP یک نوع اندروید تی وی است که همراه با برنامه‌های متنوع آن و از همه مهمتر قابلیت اتصال به اینترنت می‌توانید محتوای دلخواه را از اینترنت دانلود کنید.

۲- تلویزیتلویزیون سونی ۵۵X۹۰۰۰H

تلویزیون سونی ۵۵X۹۰۰۰H از برترین ال ای دی های سری براویا می‌باشد که سونی در سال ۲۰۲۰ با هدف خدمت به کاربران از آن رونمایی کرد. این LED در جدول مدل‌های بالارده قرار گرفت و با جای دادن یک سری ویژگی برجسته از بسیاری از مدل‌های بازار جلو زد. صدا، تصویر و از همه مهمتر بخش هوشمند همگی در این تلویزیون به گونه‌ای هستند که با همراهی کردن ما در این بخش و بخش‌های دیگر بدون شک با انتحاب چنین تلویزیونی جزو کاربران خوش سلیقه محسوب می‌شوید.

. سیستم اسمارت ال ای دی سونی برگرفته از یک بخش کاملاً هوشمند و کاربردی است که در کنار سیستم عامل اندروید و جستجوی صوتی هیجان را به خانه خود دعوت می‌کنید. علاوه براین صفحه‌نمایش این LED به لطف کیفیت تصویر ۴K است که واقعی بودن تصاویر را به چشم خود می‌بینید.

سرعت رفرش تصویر ۱۲۰ هرتز، موتور پردازنده X۱™ ۴K HDR و استاندارد تصویر HDR نیز بر طبق معمول در نشان دادن رنگ‌ها و تصاویر با دقت بالایی تلاش می‌کنند. بعد از این ویژگی‌ها به بخش صدای ال ای دی سونی می‌رسیم که با توان ۲۰ وات و فناوری صدای Dolby™ Atmos هر نوع صدایی با کیفیت و به صورت سه بعدی به گوش می‌رسد.

طراحی نیز بخش دیگری از خصوصیات مهم و برجسته در این LED می‌باشد که آن هم به نوبه‌ی خود نقش موثری بر روی زیبا جلوه دادن محیط دارد. خوشبختانه شیوه طراحی ال ای دی سونی کاملاً جذاب و خیره‌کننده است و شما می‌توانید نقش و نگاری زیبا به فضای خانه خود بدهید.

اما از همه اینها گذشته هیجان‌انگیزترین موردی که در تلویزیون سونی بسیار زیاد به چشم می‌خورد به کارگیری برنامه هوشمند Apple AirPlay بوده که راهی آسان جهت ارتباط دستگاه‌های اپل با این ال ای دی ۵۵ اینچ می‌باشد.

با LED سونی X۹۰۰۰H به دنیای حرفه‌ای و هوشمند سفر کنید. بله سونی در سال ۲۰۲۰ و برای چندمین بار از بالارده‌ترین و جدیدترین تلویزیون‌های خود با عنوان ال ای دی های هوشمند پرده‌برداری کرد. ریموت کنترل، مرورگر وب و قابلیت Wi-Fi، سیستم عامل اندروید، جستجوی صوتی، برنامه هوشمند Apple AirPlay و بیش از ۵۰۰۰ برنامه متنوع و حرفه‌ای همه و همه تمام امکاناتی هستند که LED سونی در اختیار کاربران خوش‌پسند خود می‌گذارد.

مرورگر وب و قابلیت Wi-Fi اولین، مهمترین و اصلی‌ترین بخش هوشمند این ال ای دی سونی به حساب می‌آیند که شما به کمک آنها می‌توانید در دنیای مجازی نفوذ کنید. بعد از آن به ریموت کنترل تلویزیون سونی می‌رسیم که با در دست گرفتن آن سیستم عامل اندروید و بخش‌های متنوع آن جلوی چشم شما ظاهر می‌شوند.

پرفروش ترین تلویزیون های اندروید در سال 2020

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !