افتتاح نمایشگاه مجازی «یادمان پیروزی» در یونان


افتتاح نمایشگاه مجازی «یادمان پیروزی» در یونان

به مناسبت چهل‌ ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه مجازی «یادمان پیروزی» حاوی مجموعه نگاره‌های نقاشان برجسته ایرانی در یونان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی»، این نمایشگاه به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آتن و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی ایران و اداره‌ کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور، 18 تا 24 بهمن‌ماه از طریق آدرسhttps://www.iranculture.gr/ekthesi برگزار می ‌شود.

نمایشگاه مذکور حاوی 40 اثر نقاشی از هنرمندان ایرانی از جمله علی شیخی، مرتضی اسدی، کاظم چلیپا، حبیب‌الله صادقی، مصطفی گودرزی، ناصر پلنگی، مصطفی ندرلو، صدیقه سلمان، ایرج اسکندری، محمد علی ترقی جاه و خسروجردی با موضوع انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره)، قدس و ... است.

در صفحه ویژه این نمایشگاه علاوه بر نمایش آثار در قالب گالری تصاویر، فیلم تور مجازی نمایشگاه برای مخاطبان بارگزاری شده است. همچنین، فیلم مذکور در صفحات اجتماعی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آتن منتشر و برای تعدادی از هنرمندان و علاقه ‌مندان به فرهنگ و هنر ایران زمین ارسال شد.

علاوه بر این، نمایشگاه مجازی یادمان پیروزی در ویژه برنامه مجازی روز ملی که توسط سفارت جمهوری اسلامی ایران در 22 بهمن ‌ماه برگزار می ‌شود، در معرض دید مقامات و دیپلمات‌های مدعو قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ این نمایشگاه حاوی 40 اثر است که از سال 1357 تا کنون توسط هنرمندان ایرانی خلق شده‌اند.

افتتاح نمایشگاه مجازی «یادمان پیروزی» در یونان

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق