ابتلای 44 هزار و 877 زنجانی به کووید - 19


ابتلای 44 هزار و 877 زنجانی به کووید - 19

از ابتدای همه‌گیری کرونا تاکنون 44 هزار و 877 زنجانی به بیماری کووید - 19 مبتلا شدند و در حال حاضر 145 بیمار نیز در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (۱۸ بهمن‌ماه) ۱۴۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۹ مورد بوده است.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان ۱۹ هزار و ۲۹۶ نفر و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این بازه زمانی ۶۸۳۷ مورد بوده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ مورد مثبت سرپایی شناسایی شده و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۸ هزار و ۴۰ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار مبتلا به کرونا در زنجان جان خود را از دست دادند و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون نیز مجموع بیماران فوت شده در استان به ۱۱۴۴ نفر رسیده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص ‌یافته ۵۶۴۵ مورد و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۴۴ هزار و ۸۷۷ مورد بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...