پایان رقابت‌های دوگانه نونهالان و نوجوانان کشور در کرمانشاه


پایان رقابت‌های دوگانه نونهالان و نوجوانان کشور در کرمانشاه

رئیس هیات ورزش سه گانه استان کرمانشاه از پایان رقابت های دوگانه(دواتلون) قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور به میزبانی کرمانشاه در دهکده المپیک خبرداد.

فاطمه واحدی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری مسابقات دوگانه قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور، اظهارکرد: این رقابت ها به صورت( دو، دوچرخه سواری، دو) طی روزهای 14 تا 17 بهمن با حضور ورزشکارانی از 15 استان کشور در دهکده المپیک کرمانشاه برگزار شد.

وی اظهارکرد: در روز پایانی این رقابت ها، در بخش بانوان و رده سنی نونهالان که در مسافت 1000 متر دو، پنج کیلومتر دوچرخه سواری و 500 متر دو برگزار شد، غزل صفا از زنجان به مقام قهرمانی دست یافت و مهدیس تقیان از اصفهان و پریا ایرانی از آذربایجان غربی هم در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

به گفته رئیس هیات ورزش سه گانه استان، در بخش تیمی هم زنجان به مقام قهرمانی رسید و تیم های آذربایجان غربی و اصفهان هم دوم و سوم شدند.

وی در ادامه به نتایج رقابت های بخش بانوان در رده سنی نوجوانان هم اشاره کرد و گفت: در این بخش هم که در مسافت دو کیلومتر دو، 10 کیلومتر دوچرخه سواری و 1000 متر دو برگزار شد، هلن زارعی از چهارمحال بختیاری قهرمان شد و سوین تابع خیام از آذربایجان غربی و یاسمن حدیدی از کرمانشاه هم در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

واحدی گفت: در بخش تیمی هم کرمانشاه به مقام قهرمانی رسید و اصفهان و آذربایجان غربی هم به مقام دوم و سوم دست پیدا کردند.

وی تاکید کرد: در روز پایانی این رقابت ها، در بخش آقایان رده سنی نونهالان هم که در مسافت 1000 متر دو، پنج کیلومتر دوچرخه سواری و 500 متر دو برگزار شد، مهدی شافعیان از زنجان، امیر حسین نصیری از زنجان و آرین مرادی از کردستان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم رقابت های این بخش ایستادند.

رئیس ورزش سه گانه کرمانشاه افزود: در بخش تیمی هم استان زنجان به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و تیم های کردستان و چهارمحال بختیاری هم دوم و سوم شدند.

وی در ادامه اعلام کرد: در بخش آقایان رده سنی نوجوانان هم در مسافت دو کیلومتر دو، 10 کیلومتر دوچرخه سواری و یک کیلومتر دو ورزشکاران باهم به رقابت پرداختند که محمدیاسر سجادی از اصفهان اول شد و پوریا شامی از زنجان و آرش صادقی میرانی از آذربایجان هم روی سکوی دوم و سوم این رقابت ها ایستادند.

واحدی یادآورشد: در بخش تیمی هم بازهم زنجان قهرمان شد و آذربایجان شرقی و چهارمحال بختیاری دوم و سوم شدند.

وی در پایان سطح کیفی این مسابقات را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: پس از یک دوره رکود حاصل از شیوع بیماری کرونا، برگزاری این رقابت ها یک تحرک و پویایی را در بخش رده های سنی پایه ورزش دوگانه کشور بوجود آورد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط