خاموشی برق خانگی نداریم/دست به دامن صنایع شدیم


خاموشی برق خانگی نداریم/دست به دامن صنایع شدیم

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: خاموشی‌های برق در بخش مشاغل خانگی امکان‌پذیر نبود و دست به دامن صنایع شدیم تا با ما همکاری کنند.

محمداسماعیل هنرمند در گفت‌و گو با ایسنا با در خصوص وضعیت خاموشی‌های برق در گیلان، گفت: خاموشی در بخش مشترکین خانگی ندایم و شاهد مدیریت مصرف برق فقط در بخش صنایع هستیم.

وی افزود: طبق توافقی که با صنایع استان انجام دادیم، مقرر شده است صنایع با مدیریت ما مصرفشان را کاهش دهند تا مجبور به قطع برقشان نباشیم.

هنرمند خاطرنشان کرد: با مدیریت و برنامه‌ریزی هایی که انجام خواهد شد، در آینده نزدیک دیگر قطعی برق بخش صنایع انجام نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خاموشی‌های برق در بخش مشاغل خانگی به دلیل وضعیت کرونایی و همچنین آنلاین بودن مدارس اصلا امکان‌پذیر نبود، تصریح کرد: به همین دلیل از صنایع خواستیم تا با ما همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از همکاری خوب صنایع استان برای مدیریت مصرف برق خبر داد و افزود: این همکاری ها موجب شده است که تاکنون ۳۰ درصد از مصرف برق کاهش یابد.

وی با بیان اینکه مدیریت مصرف برق در بین بخش صنعت در همه شهرستان‌های گیلان توزیع شده است، گفت: در ساعت هایی که برق کاهش داده می‌شود، مدیران واحدهای صنعتی شیفت‌ها را جابجا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ۳۵ درصد شبکه برق گیلان فرسوده است، تصریح کرد: این فرسودگی در شهرستان‌هایی که از قدمت بیشتری در برخورداری از برق هستند، مانند لاهیجان و رشت بیش از دیگر شهرستان‌های گیلان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند