فرمانداران بر عملکرد دهیاری‌ها نظارت دقیق داشته باشند


فرمانداران بر عملکرد دهیاری‌ها نظارت دقیق داشته باشند

استاندار مرکزی خواستار نظارت دقیق و بیشتر فرمانداران بر عملکرد دهیاری‌ها شد.

سید علی آقازاده هجدهم بهمن‌ماه در جریان سفر به شهرستان شازند، در آیین افتتاح هنرستان ۲۴ کلاسه برکت این شهرستان، با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف به منظور توسعه اقتصاد، فرهنگ، عمران و آبادانی شازند اظهار کرد: دهه فجر تداعی کننده پیروزی‌های متعدد انقلاب است و بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصادی و عمرانی در این ایام اتفاق مبارکی است.

وی گفت: امروز کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های مناسبی در مجموعه شهری شازند به انجام رسید که نشان‌دهنده استمرار توسعه عمرانی و اجتماعی در این شهرستان تاریخی است.

آقازاده با اشاره به افتتاح بیش از ۱۶۰ پروژه در شهرستان شازند که اعتبار آنها به ۲۰۰ میلیارد تومان می‌رسد، افزود: این پروژه‌ها در حدود ۵۰۰ شغل جدید برای شازند که نیازمند بازار اشتغال مناسب است، به همراه دارد.

وی بیان کرد: افتتاح هنرستان ۲۴ کلاسه برکت کاری مشترک از اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی و بنیاد برکت است و در واقع پس از حدود ۱۰ سال این پروژه‌ نیمه تمام امروز به شکل استاندارد بهره‌برداری شد و جهت تجهیز آن نیز همکاری لازم صورت خواهد گرفت.

استاندار مرکزی با تاکید بر نظارت بر عملکرد دهیاری‌ها که امر بسیار مهمی است، گفت: همواره و پیوسته این موضوع مدنظر است که در کنار حمایت از دهیاری‌ها، نظارت لازم اعمال شود، چراکه دولت مبالغ بسیار زیادی در طول هشت سال اخیر اختصاص داده است که در تاریخ تاسیس دهیاری‌ها بی سابقه است و در واقع در اوج جنگ اقتصادی علیه مردم ایران، بیشترین حجم کمک دولت در دهیاری‌ها صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: دهیاری‌ها وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند، اما به هرحال باید نظارت بر عملکرد آنها به خوبی اعمال شود و از فرماندار شازند و دیگر فرمانداران استان خواستارم که نظارت بیشتر و دقیق تری بر عملکرد دهیاری‌ها داشته باشند و این منابع تخصیص یافته حتما باید در محل اصلی خود و در مسیر عمران و آبادانی روستا هزینه شود.

آقازاده اظهار کرد: تقریبا تمام انتصابات و جابجایی‌های مدیران در استان بویژه در موارد مرتبط با انتخابات انجام شده است و سعی خواهیم کرد که اگر ضرورت ایجاب کند تا قبل از انتخابات در زمان مناسب جابجایی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد