سه هزار و 374 فرصت شغلی در خرم‌آباد تثبیت و ایجاد شد


سه هزار و 374 فرصت شغلی در خرم‌آباد تثبیت و ایجاد شد

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار خرم آباد گفت: 195 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از ابتدای دولت دوازدهم تاکنون برای تثبیت و ایجاد سه هزار و 374 فرصت شغلی در این شهرستان پرداخت شده است.

جعفر طولابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی با یک هزار و ۵۷۱ نفر فرصت شغلی در قالب ۲۵۶ طرح "فراگیر" مناطق شهری و روستایی پرداخت شد.

وی اظهار داشت: همچنین در حوزه اعتبارات طرح اشتغال "پایدار" روستایی و عشایری نیز ۷۶ میلیارد تومان با اشتغالزایی یک هزار و ۳۹۳ نفر در قالب ۲۶۷ طرح مختلف تولیدی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تسهیلات نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با اشتغالزایی ۴۱۰ نفر بوده است.

فرماندار خرم آباد ادامه داد: همچنین برای واحدهای صنفی آسیب دیده از شیوع کرونا، تسهیلاتی از سوی دولت در نظر گرفته شد که تاکنون اقدامات مطلوبی برای پرداخت آن صورت گرفته است.

طولابی اضافه کرد: حدود هشت هزار و ۸۷۵ پرونده در این رابطه تشکیل و با کمک دولت ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای مشمول طرح پرداخت شده است تا فرصت های شغلی موجود در واحدها تثبیت شود.

طولابی همچنین درخصوص پروژه های بازسازی سیل ۹۸ نیز اظهار داشت: در این راستا ۲۲۰ میلیارد تومان برای بازسازی ۵۱ پروژه تخصیص داده شد که ۲۸ پروژه آن شهری با ۱۲۰ میلیارد تومان و مابقی اعتبارات در حوزه روستایی بود.

فرماندار خرم آباد ادامه داد: پس از سیل، سه هزار و ۹۷۲ واحد مسکونی خسارت دیده با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار احداث و بازسازی شد که ۱۷۳ میلیارد تومان آن تسهیلات ارزان قیمت و ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال به ایران + عکس