نماینده شاهرود و میامی: زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاران فراهم شود


نماینده شاهرود و میامی: زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاران فراهم شود

شاهرود - ایرنا - نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت : باید زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری در شرق استان سمنان در بخش های مختلف فراهم شود.

به گزارش ایرنا ، علی اصغر خانی روز شنبه در آئین افتتاح همزمان طرح های عمرانی و اقتصادی میامی در سالن اجتماعات ابن یمین فرومدی این شهر ، افزود : بستر سرمایه گذاری بیشتر در مناطقی ایجاد می شود که توسعه یافته یا در مسیر توسعه باشند ، بنابراین نیاز است نگاه ویژه به شهرستان های کمتر توسعه یافته شود.

وی گفت : باید برای استقرار ادارات و دستگاههای اجرایی بصورت کامل در شهرستان میامی هم اقدام جدی صورت پذیرد.

خانی با بیان اینکه در بخش های روستایی میامی ، وضعیت بهتر شده است ، اظهارداشت: همچنان در برخی مناطق شهرستان مشکلات مختلفی وجود دارد که باید برطرف شود.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : بخش‌های زیرساختی و توسعه‌ای و اقدامات دستگاه های اجرایی نیاز به بازنگری دارد.

وی با بیان این که بیشترین بودجه کشور در شهرهای بزرگ هزینه می شود ، ادامه داد : اولویت واگذاری اراضی و اماکن مازاد دولت را باید به مردم محلی در شهرها و روستاها داد و برخی از اماکن نیز باید تغییر کاربری داده شود.

نماینده مردم شهرستان های شاهرودو میامی درمجلس شورای اسلامی، افزود : از برخی دستگاههای اجرایی استان رضایت داریم ، اما برخی دستگاه ها در خدمت رسانی به مردم کوتاهی می کنند.

وی ضمن تشکر از استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی افزود : توزیع عادلانه بودجه در سطح استان ضرورت دارد.

دهه فجر امسال تعداد ۵۰ طرح شامل ۳۹ طرح عمرانی توسط ۱۰ دستگاه اجرایی با اعتباری حدود ۲۷ میلیارد تومان و تعداد ۵ طرح در بخش های کشاورزی و صنعت با سرمایه‌گذاری حدوداً ۱۰۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید و ۶ طرح نیز عملیات اجرایی آن کلنگ زنی خواهد شد.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر