برترین بازیکنان در زدن گل اول


برترین بازیکنان در زدن گل اول

برترین گلزنان پنج لیگ برتر اروپایی بهترین گلزنان نخست بازی‌ها نیستند و این جایگاه به مهاجم مارسی، سویا و لاتزیو اختصاص دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، همیشه گل نخست بازی اهمیت زیادی دارد و تیمی که دروازه را باز می‌کند، می‌تواند راحت‌تر به سمت پیروزی پیش برود. لیگ‌های بزرگ اروپایی پر از گلزنان فوق العاده است اما تنها برخی از آن‌ها در به ثمر رساندن گل اول بازی مهارت دارند. در یک بررسی مشخص شد بهترین گلزنان لیگ‌های آلمان، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و فرانسه در فهرست نخستین گلزنان بازی‌ها حکم‌رانی نمی‌کنند.

در سه کشور مهاجم‌ها توانستند برای شش بار اولین گل دیدارها را به نام خود ثبت کنند. فلورین تاووین (مارسی)، یوسف ان نصیری (سویا) و چیرو ایموبیله (لاتزیو) در صدر قرار دارند. عملکرد بازیکن فرانسوی بیش از همه برجسته است چون تنها در این فصل هفت گل به ثمر رسانده، یعنی فقط یکی از گل‌هایش، اولین گل بازی نبوده است. ان نصیری ۱۲ بار گلزنی کرد که شش گلش در این لیست قرار می‌گیرند. از طرفی ایموبیله بیشتر گل‌هایش، گل اول نبوده‌اند (هفت گل).

در لیگ برتر انگلیس، لاکازت، هری کین و صلاح با پنج گل بهترین آمار را به ثبت رساندند. در بوندسلیگا هم سه بازیکن با چنین آماری قرار دارند: استیندل، آندره سیلوا و روبرت لواندوفسکی. در رابطه با مهاجم لهستانی بایرن آمار کمی عجیب است چون از ۲۴ گلی که در بوندسلیگا به ثمر رسانده تنها پنج گلش، اولین گل بازی بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط