4 طرح عمرانی طی هفتمین روز دهه فجر در سلماس به بهره‌برداری رسید


4 طرح عمرانی طی هفتمین روز دهه فجر در سلماس به بهره‌برداری رسید

ارومیه- ایرنا- چهار طرح عمرانی و خدماتی همزمان با هفتمین روز دهه مبارک فجر با 360 میلیارد ریال هزینه در شهرستان سلماس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا؛ در این روز طرح درمانگاه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کوزه رش با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

همچنین سیستم روشنایی و روکش آسفالت جاده تازه شهر سلماس با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) سلماس با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های این روز بود، جایگاه ۲ منظوره سلماس با ۱۱۰ میلیارد ریال در این روز افتتاح شد.

همچنین در این روزعملیات اجرایی سه طرح جایگاه CNG در جاده سلماس، کمربندی ارتش و بهسازی آسفالت محور سه راهی سیلاب با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده آغاز شد.

استاندار آذربایجان‌غربی در آیین کلنگ زنی کمربندی ارتش در سلماس، گفت: خدمات ممتاز قرارگاه عملیاتی منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش، شعار ارتش برای ملت را به خوبی جاری و جاودانه کرده است.

محمدمهدی شهریاری اظهار داشت: ارتش در تقویت دفاعی و مساعدت در روند توسعه نقش ویژه‌ای داشته و همکاری و همرای نیروی زمینی ارتش در شمال‌غرب کشور در مورد تسهیل در فرآیندهای توسعه شهری و زیرساختی بسیار عالی است.

وی افزود: ارتش همواره در خدمت مردم بوده و مشارکت فعالانه در بحران‌هایی چون سیل و زلزله گواه بر این است.

استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ارتش در مباحث توسعه شهری در نقاط مختلف استان از جمله ارومیه و سلماس و نیز کمک به تامین زیر ساخت‌های جاده‌ای در پیرانشهر عملکرد درخشانی داشته است.

شهریاری ادامه داد: کمک ارتش به مقابله با شیوع ویروس کرونا همراه و همگام با سایر نیروهای مسلح موجب شد تا دغدغه‌های عمومی کاسته شده و خودباوری لازم در جامعه شکل گیرد .

وی بیان کرد: همدلی ارکان توسعه آذربایجان‌غربی است و این امر برای خدمت رسانی به مردم در نوع خود بی نظیر است.

به گزارش ایرنا با پیروزی انقلاب اسلامی، توجه به عرصه‌های سازندگی و پیشرفت، شتاب بیشتری به خود گرفته و در همین راستا بهبود زیرساخت‌های شهری و مدیریت منابع اقتصادی و انسانی برای نوسازی و توسعه شهرها در اولویت کارهای دولت‌های پس از انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

شهرستان سلماس نیز از این تلاش‌ها و اقدامات بی دریغ مسوولان کشوری و استانی در جهت توسعه و بالندگی بهره مند شده و امسال نیز همچون سال‌های گذشته، در دهه فجر شاهد افتتاح و بهره برداری از طرح های عمرانی و خدماتی زیادی در این شهرستان هستیم.

سلماس با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری شمال آذربایجان‌غربی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس