والیبالیست مهابادی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد


والیبالیست مهابادی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: آرش عثمانی والیبالیست اهل این شهرستان توسط کادر فنی تیم ملی نوجوانان به اردوی آمادگی این تیم در تهران دعوت شد.

قرنی مصطفی پور روز شنبه در گفت و گو با بخرنگار ایرنا افزود: این والیبالیست‌ نوجوان مهابادی که در باشگاه راهیاب ملل مریوان توپ می‌زند، هم اکنون قرارداد خود را به مدت یک فصل با این تیم تمدید کرده است.

وی با بیان اینکه سرمربی تیم نوجوانان ایران، این تیم را برای شرکت در مسابقات جهانی آماده می‌کند، ادامه داد: این سرمربی ۷۵ بازیکن را برای شرکت در اردوهای انتخابی دعوت کرده که پس از پایان لیگ برتر نوجوانان انتخاب شده‌اند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: اردوهای انتخابی قرار است در سه مرحله و در آکادمی ملی المپیک و پاراالمپیک برگزار شود و در هر مرحله ۲۵ بازیکن شرکت خواهند کرد.

مصطفی پور اضافه کرد: مسابقات والیبال زیر ۱۹ سال قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۱ از دوم تا یازدهم شهریور ۱۴۰۰ به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

مهاباد از یکی از قطب‌های والیبال آذربایجان‌غربی است و هم اکنون بیش از ۱۰ بازیکن در رده سنی مختلف لیگ‌های برتر والیبال کشور حضور دارند.

شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟